logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Adamczyk-Mroczek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Opłata za dostęp do Wyborcza.pl z rachunkiem w Play, Plus i Orange oraz poprzez Payu

Klienci sieci Play, Plus i Orange mogą zapłacić za prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej" wraz ze swoim rachunkiem za usługi telekomunikacyjne. W grudniu br. zespół Wyborcza.pl jako pierwszy w Polsce podmiot oferujący subskrypcje wprowadził innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na uruchomienie opłat direct billing jednocześnie u 3 operatorów. Oprócz tego również od grudnia nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl jest PayU.

18.12.2020 | przeczytano: 750 razy

Wyborcza.biz, ekonomiczny serwis "Gazety Wyborczej" patronuje tegorocznej konferencji Europejskie Forum Nowych Idei. W ramach "edycji 9,5" redakcja współorganizuje panel dyskusyjny poświęcony przyszłości mediów, zmianom ich modeli biznesowych oraz konsekwencjom tych zmian dla odbiorców. Dyskusja ekspertów, którą poprowadzi Leszek Jażdżewski, redaktor naczelny „Liberté!”, odbędzie się 2 października 2020 r. w godz. 13.05 - 14.05. i będzie dostępna online.

30.09.2020 | przeczytano: 402 razy

W czerwcu br. zespół "Gazety Wyborczej" uruchomił specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla biznesu skierowaną do klientów z branży PR i promocji. Dzięki niej subskrybenci pracujący w agencjach PR lub działach PR i promocji firm będą mieć nie tylko dostęp do informacji o najważniejszych wydarzeniach z Polski i ze świata na Wyborcza.pl, ale też możliwość skorzystania ze specjalnych e-booków przygotowanych przez redakcję "Gazety Wyborczej" oraz kursu Instytutu Dobrego Życia poświęconego wystąpieniom publicznym.

08.06.2020 | przeczytano: 557 razy
Gazeta Wyborcza w programie The GNI Subscriptions Lab

„Gazeta Wyborcza” znalazła się w gronie 8 europejskich wydawców wybranych do programu The GNI Subscriptions Lab. Wraz z mediami z 7 krajów zespół dziennika będzie pracować nad wzmocnieniem oferty subskrypcji cyfrowych dzięki wymianie doświadczeń wydawców i wspólnemu szukaniu najbardziej efektywnych rozwiązań.

04.05.2020 | przeczytano: 445 razy

„Gazeta Wyborcza” znalazła się w gronie 8 europejskich wydawców wybranych do programu The GNI Subscriptions Lab. Wraz z mediami z 7 krajów zespół dziennika będzie pracować nad wzmocnieniem oferty subskrypcji cyfrowych dzięki wymianie doświadczeń wydawców i wspólnemu szukaniu najbardziej efektywnych rozwiązań.

30.04.2020 | przeczytano: 462 razy
Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe Gazety Wyborczej

1 stycznia 2020 r. Dorota Adamczyk-Mroczek objęła nowo utworzone stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze"Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do jej zadań będzie należała również realizacja nowych przedsięwzięć biznesowych w obszarze cyfrowym.

13.01.2020 | przeczytano: 788 razy

Od września 2018 r. w strukturze biura reklamy „Gazety Wyborczej" w Warszawie funkcjonuje nowy dział rozwoju produktu, oferujący rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny („Wysokie Obcasy", „Wysokie Obcasy Extra", „Avanti", „Logo", „Kuchnia" oraz wydania specjalne). Zmiany, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom kontrahentów biznesowych Agory, pozwolą zespołowi efektywniej realizować projekty reklamowe oraz rozwijać współpracę z partnerami i sprzedaż instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej".

07.09.2018 | przeczytano: 477 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764