logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DoubleVerify: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Doubleverify z akredytacją MRC dla pomiarów wskaźników uwagi

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła, że firma otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) za swoje wskaźniki DV Authentic Attention, oparte na rozwiązaniach analitycznych i efektywnościowych.

09.01.2023 | przeczytano: 231 razy
Doubleverify rozszerza współpracę z LinkedIn

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła wprowadzenie rozwiązań DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual na platformie LinkedIn Audience Network.

22.11.2022 | przeczytano: 328 razy
Doubleverify opublikowała raport „Four Fundamental Shifts in Advertising and Media”

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, opublikowała swój  tegoroczny raport „Four Fundamental Shifts in Advertising and Media”. Dwa lata po oryginalnym raporcie DV, obecne rozszerzone wydanie analizuje insighty od ponad 16 600 globalnych konsumentów, z 18 krajów. W czasach znaczących zmian makroekonomicznych wnioski te ujawniają dynamiczne relacje między konsumentami, treściami cyfrowymi oraz reklamą – wyposażając marketerów w insighty, których potrzebują do podejmowania świadomych decyzji strategicznych.

17.11.2022 | przeczytano: 348 razy
Doubleverify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix

DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła partnerstwo z Netflix, mające na celu umożliwienie weryfikacji mediów i maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na tej platformie. Partnerstwo wykorzysta technologię i dane DV, pomagając w zapewnieniu reklamodawcom Netflix, że ich reklamy wideo będą w pełni oglądane, przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed Fraud/Invalid Traffic („IVT”).

07.11.2022 | przeczytano: 261 razy
Doubleverify tworzy nowy zespół – DV Attention Lab

Wyspecjalizowany zespół DoubleVerify, działający właśnie w ramach DV Attention Lab, będzie pomagać marketerom maksymalizować skuteczność ich kampanii.

11.10.2022 | przeczytano: 270 razy
Reklamodawcy motoryzacyjni dużo bardziej narażeni na fraudy

Marki motoryzacyjne w reklamie online doświadczają wyższego wskaźnika fraudów (w Connected TV aż o 52 proc.) niż brandy z innych branż, wynika z raportu ”DV Auto Industry Guide”. Wyzwaniem pozostaje też Viewability, czyli widoczność reklam, również niższa niż w innych branżach.

08.06.2022 | przeczytano: 370 razy
Raport Doubleverify „Global Insights 2022”

DoubleVerify (“DV”), światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, opublikowała dzisiaj swój doroczny raport “Global Insights 2022”, analizujący trendy w jakości mediów i wydajności kampanii reklamowych na podstawie ponad biliona wyświetleń zrealizowanych przez ponad 2100 marek na 80 rynkach. Ten już piąty raport “Global Insights” pokazuje, jak daleko zaszła branża digital od 2017 roku.

17.05.2022 | przeczytano: 468 razy

DoubleVerify (“DV”) (NYSE: DV), wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analityki mediów cyfrowych, ogłosiła dzisiaj, że jako pierwsza uzyskała akredytację organizacji Media Rating Council (MRC) na niezależne zewnętrzne raportowanie widoczności (Viewability) filmów reklamowych w YouTube na komputerach i urządzeniach mobilnych (internet mobilny i aplikacja) za pomocą Google Ads Data Hub (ADH).

20.04.2022 | przeczytano: 425 razy

DoubleVerify (DV) jest obecnie jedynym na świecie dostawcą posiadającym akredytację w zakresie predykcyjnego targetowania w oparciu o widoczne odsłony oraz weryfikację z poziomu odsłony, w tym dopasowania do bezpieczeństwa marki i targetowania kontekstowego w kampaniach programmatic.

21.03.2022 | przeczytano: 693 razy
Hubert Świtalski zostaje Sales Business Directorem w Doubleverify

Hubert Świtalski, do niedawna Regional Manager CEE w Meetrics GmbH, awansował na stanowisko Sales Business Director w DoubleVerify Inc. Będzie odpowiadać za sprzedaż produktów DoubleVerify (DV) w Polsce i regionie CEE.

01.03.2022 | przeczytano: 580 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764