logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DoubleVerify: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
DoubleVerify i LinkedIn rozszerzają współpracę

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich niezależnych pomiarów jakości mediów o zasoby wideo premium na platformie LinkedIn.

05.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 311 razy

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła poszerzenie zakresu pomiarów na Spotify, w celu uwierzytelniania jakości multimediów na tej platformie. Reklamodawcy będą mieli teraz możliwości pomiarów fraudów i nieprawidłowego ruchu (IVT), jak również widoczności reklam (Viewability) w kampaniach wideo dostarczanych za pośrednictwem samoobsługowej platformy reklamowej Spotify - Spotify Ads Manager.

24.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 387 razy

DoubleVerify wprowadza kontrolę treści przed wyświetleniem reklam na platformie Meta (Pre-screen Content Controls). Marketerzy zyskują kompleksową ochronę dzięki połączeniu (Pre-screen Content Controls) i pomiarów po wyświetleniu (post-bid measurement), co dodatkowo zwiększa możliwości kontroli jakości reklam na Facebooku i Instagramie. Wszystko to wzmacnia bezpieczeństwo marki (Brand Safety), Suitability, jak i efektywność mediów.

21.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 257 razy
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam

DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom ich brandu.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 387 razy
Global Insights Report: rośnie znaczenie wskaźników Attention

Ósma edycja dorocznego raportu Global Insights Report podkreśla rosnące znaczenie pomiarów opartych na uwadze (Attention) w reklamie, zwłaszcza w obliczu wycofywania plików cookie i wzrostu zapotrzebowania na przejrzyste wskaźniki. W 2023 r. reklamodawcy coraz częściej traktowali wskaźniki Attention priorytetowo, a w 2024 r. 47% nabywców mediów planuje włączyć te wskaźniki do swoich strategii.

10.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 417 razy
DoubleVerify: Wolumen wyświetleń MFA wzrósł napędzany przez AI

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła przegląd wyników swojego ósmego corocznego raportu Global Insights Report, który analizuje trendy w jakości i efektywności mediów na podstawie ponad jednego biliona wyświetleń w kampaniach ponad 2000 marek na 100 rynkach. Wyniki podkreślają m.in., że globalnie strony "Made for Advertising" (MFA) rosną w siłę.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 375 razy
Retail media w ocenie DoubleVerify. Raport

DoubleVerify, światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła pierwsze wnioski z tegorocznego Global Insights Report, który analizuje trendy jakości i efektywności mediów na podstawie ponad biliona wyświetleń w kampaniach ponad 2000 marek na 100 rynkach. W 2024 r. będzie to już ósma edycja Global Insights Report, a premiera całego raportu zaplanowana jest na czerwiec.

03.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 437 razy
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio

Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.

20.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 389 razy
DV z akredytacją MRC w zakresie CTV Viewability

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) w zakresie Video Viewable Impressions (widocznych wyświetleń reklam wideo) i pomiarów Viewability w środowisku Connected TV (CTV). Akredytacja podkreśla zaangażowanie DV w zapewnienie najwyższego standardu dokładności pomiarów i transparentności w dynamicznej przestrzeni CTV.

13.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 537 razy

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu. W obliczu rosnącej popularności TikToka, rozszerzenie to pozwoli reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po złożonym „krajobrazie cyfrowym”, zapewniając, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.

24.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 896 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764