logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr Gerard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Agencja AHAVA PR od stycznia br. rozpoczyna stałą współpracę  z Dr Gerard. Działania obejmują: bieżącą obsługę serwisów społecznościowych, przygotowanie treści do kampanii digital oraz influencer marketing. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski (Digital Manager).

08.01.2020 | przeczytano: 397 razy

Agencja Brand New Heaven stworzyła kampanię wspierającą 6 produktów marki Dr Gerard – trzeciego producenta w Polsce pod względem wielkości sprzedaży ciastek. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii w Polsce oraz na 4 rynkach Europy wschodniej – Czechy, Rumunia, Węgry i Słowacja. Brand New Heaven odpowiada również za planowanie mediów w tej kampanii, na rynku polskim.

25.10.2019 | przeczytano: 423 razy
Ahava PR odpowiedzialna za promocję PR marki dr Gerard

Agencja AHAVA PR  zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie.  

21.09.2019 | przeczytano: 509 razy
Konkurs na projekt muralu dla firmy Dr Gerard

Dr Gerard Sp. z o.o. zaprasza do udziału w konkursie i przesyłania projektów muralu, który ozdobi ścianę jednego z budynków siedziby firmy w Międzyrzecu Podlaskim. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma 4 500 złotych w ramach nagrody ufundowanej przez firmę Dr Gerard.

23.02.2019 | przeczytano: 1417 razy

Pomimo kryzysu gospodarczego branża Digital Signage wciąż się rozwija. Jej lider na polskim rynku – firma Call2Action, zamyka rok 2011 z ponad sześciokrotnym zyskiem w porównaniu do roku ubiegłego.

19.12.2011 | przeczytano: 1618 razy
Ciastka Dr Gerard w nowych opakowaniach

Studio Ikar jest autorem całościowego systemu identyfikacji firmy Dr Gerard, producenta ciastek. Na potrzeby relaunchu zostało zaprojektowane nowe logo, a w sprzedaży systematycznie ukazują się kolejne produkty w zmienionych opakowaniach.

09.05.2011 | przeczytano: 7641 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764