logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr. Oetker: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Czarne Kakao Intense Dr. Oetkera wsparte intensywną kampanią

Nowością na rynku detalicznym jest w pełni naturalne Czarne Kakao Intense do mocno czarnych wypieków. Wkomponowuje się ono w linię dodatków do pieczenia z linii „Ze świata natury” Dr. Oetkera. Wszystkie nowości oraz dotychczasowe portfolio z linii „Ze świata natury” Dr. Oetkera, w okresie marzec - kwiecień 2019, wspierane będą silną kampanią TV pełną świeżości, lekkości i słońca, w największych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.

28.03.2019 | przeczytano: 222 razy
Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera

Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.

16.01.2019 | przeczytano: 222 razy
Zawodnicy MMA walczą ze złośliwością w kampanii Cityfit

Złośliwe komentarze w internecie? Oczywiście każdy z nas widział ich całe mnóstwo – a może i sam kilka napisał…? Teraz jednak na wszystkich hejterów padł blady strach, a wszystko to za sprawą Pogromców Złośliwości. W akcję sieci klubów fitness CityFit i Fundacji Cancer Fighters, włączyli się czołowi zawodnicy MMA.

15.10.2018 | przeczytano: 227 razy
Kraków Meetup 2018 i Pizza Guseppe

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 m2 powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.

13.09.2018 | przeczytano: 428 razy
Duety Słodka Chwila Dr. Oetkera wsparte kampanią

W tym roku Dr. Oetker - lider w segmencie deserów instant* - wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych: malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem.

30.08.2018 | przeczytano: 584 razy

Dr. Oetker, lider na rynku pizz mrożonych w Polsce, wprowadza kolejną nowość – Guseppe Mleczna i Biała Czekolada. Po dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych oraz w odpowiedzi na trendy konsumenckie, Dr. Oetker zdecydował się na stałe powiększenie swojego asortyment pizz o czekoladową wersję włoskiej przekąski.

19.04.2018 | przeczytano: 246 razy
„Wciągnij się w czekoladowe WOW!”- kampania pizzy Guseppe Dr. Oetkera

„Wciągnij się w czekoladowe WOW!” – to hasło kampanii reklamowej nowej, wyjątkowej, bo czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która rusza wraz z początkiem kwietnia.

04.04.2018 | przeczytano: 1029 razy (komentarzy: 1)
Kampania linii Ze Świata Natury Dr. Oetkera

Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w TV, prasie i Internecie.

19.03.2018 | przeczytano: 353 razy
Syzygy Warsaw hubem technologicznym grupy Syzygy

Agencja SYZYGY Warsaw, należąca do grupy SYZYGY, koncentrując się na kompetencjach digitalowych przypieczętowała współpracę z międzynarodowymi oddziałami grupy i stała się ich głównym dostarczycielem usług w zakresie technologii, a przede wszystkim budowy, wdrożeń i utrzymania platform internetowych. Współpraca między oddziałami w Londynie, Bad Homburgu, Frankfurcie i Warszawie przez ostatni rok pogłębiła się, a jej efektami są realizacje dla m.in. Mazda, Kyocera i Dr. Oetker.

08.01.2018 | przeczytano: 321 razy
Wciągająca kampania pizzy GuseppeZobacz wideo

Guseppe – pizza, która wciąga” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia.

11.01.2016 | przeczytano: 536 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764