logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dragon Rouge: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Nowa identyfikacja wizualna Hochland

Firma Hochland podjęła decyzję o istotnych zmianach w identyfikacji wizualnej marki Hochland. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

03.01.2024 | przeczytano: 672 razy
Faktoria z Grupy Nest Bank w nowych barwach

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmienił się zarówno logotyp, jak i strona internetowa oraz pozostałe elementy marki – Jesteśmy na rynku już 5 lat, dlatego nadszedł czas na zmianę wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla osobowość i etap rozwoju, na którym obecnie się znajdujemy – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

17.08.2023 | przeczytano: 687 razy
#Krótkapiłka – rusza kampania telewizyjna Inpost

Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała wiele aktywności, w których zagrzewa i mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania telewizyjna, która łączy sportowe emocje z piłkarskimi umiejętnościami. Spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w Internecie. Akcja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do 2 godzin i udziału w wielkiej loterii InPost, która ruszyła 10 października. W zabawie loteryjnej użytkownicy InPost Mobile, mogą wygrać m.in. wyjazdy do Kataru, samochód marki Ford Mustang oraz miliony innych nagród.

20.10.2022 | przeczytano: 540 razy
Polish Graphic Design Talks #11

Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.

27.05.2022 | przeczytano: 887 razy
Nest Bank rewolucjonizuje identyfikację wizualną

Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec pierwszego kwartału 2022 r.

17.12.2021 | przeczytano: 688 razy
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 2124 razy
Rodowita z Roztocza w nowej szacie graficznej

Od marca 2021 roku woda mineralna Rodowita z Roztocza jest sprzedawana w opakowaniach z nową etykietą. Nowa szata graficzna etykiety podkreśla walory marki: jej pochodzenie z dzikich, zielonych, nietkniętych przez człowieka lasów Roztocza, symbol wilczycy strażniczki ukrytego na Roztoczu źródła oraz czystość i rześki smak oferowanej wody mineralnej.

22.03.2021 | przeczytano: 1357 razy

Nowy rozdział Białej Księgi zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu Branżowego przez reprezentantów Reklamodawców i Agencji. Celem Dialogu i Białej Księgi jest edukacja i popularyzacja standardów, które mają istotne znaczenie dla sektora komunikacji z punktu widzenia: rozwoju branży kreatywnej, efektywności komunikacji oraz ekonomiki i kosztów przetargów. Rozdział Branding jest 9 z 10 zaplanowanych części. IAB Polska została partnerem publikacji.

13.11.2020 | przeczytano: 428 razy

Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.

18.09.2020 | przeczytano: 605 razy
Electromobility Poland wprowadza markę Izera

28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej Dragon Rouge.

13.08.2020 | przeczytano: 1425 razy (komentarzy: 39)
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764