logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dynamic Backlight: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH

BMW promuje najnowszy model samochodu elektrycznego, korzystając z przyczyniającej się do redukcji śladu węglowego oferty EKO Backlight od AMS. Kampania realizowana z wykorzystaniem prośrodowiskowych rozwiązań pozwoli znacznie ograniczyć emisję CO2 i podkreślić charakter nowego BMW iX.

22.11.2021 | przeczytano: 504 razy
AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight

Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał TIC TAC, promując swoją nowość TIC TAC Fresh+.

12.04.2021 | przeczytano: 606 razy
W ciszy nadzieja – AMS z kampanią edukacyjną #NieStrzelamPomagam

Świetlny spektakl prezentowany na Dynamic Backlight AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. AMS zainspirował do udziału w akcji markę Butcher’s oraz dom mediowy MDM.

21.12.2020 | przeczytano: 1131 razy
AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miast

W połowie listopada br. na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” – intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest wspólnym komentarzem autorki i AMS na temat sytuacji, w jakiej znalazł się cały świat.

19.11.2020 | przeczytano: 1140 razy
Z czternastowiecznej Bazyliki na przystanek — kampania AMS i Muzeum Narodowego w Krakowie

Od 14 lutego br. w Muzeum Narodowym w Krakowie można będzie oglądać wystawę polskich witraży średniowiecznych pt. „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”. Towarzyszy jej niezwykła kampania promocyjna na nośnikach AMS w Krakowie i Warszawie.

13.02.2020 | przeczytano: 729 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”

Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.

19.04.2019 | przeczytano: 536 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce: Raport 2018, prognoza 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2018 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (PublicisMedia). Komunikat IGRZ jest podsumowaniem najważniejszych danych z ubiegłego roku oraz wstępem do naszego głównego RAPORTU OOH2018, który zawierać będzie szczegółowe analizy, komentarze oraz prognozy i zostanie opublikowany pod koniec lutego bieżącego roku.

17.02.2019 | przeczytano: 3433 razy
Kampania Audi na nośnikach AMS Dynamic Backlight

Kampanię reklamową najnowszych modeli Audi można zobaczyć na nośnikach Dynamic Backlight AMS w największych polskich miastach.

25.01.2019 | przeczytano: 689 razy
Kolejne cyfrowe nośniki w ofercie AMS

W Krakowie AMS uruchomił testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu „Digital Kraków” realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.

06.11.2018 | przeczytano: 577 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - II kw. 2018

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale i pierwszym półroczu 2018 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

28.08.2018 | przeczytano: 839 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764