logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dynamo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 46

„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” – to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Marka przypomina w ten sposób o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką. Spot jest początkiem komunikacji związanej z najważniejszymi narodowymi wydarzeniami sportowymi, które w trudnych momentach szczególnie jednoczą Polaków.

02.04.2021 | przeczytano: 179 razy
Platige Image i Brosfx o pracy nad produkcją spotu Kompanii Piwowarskiej

Platige Image i Brosfx zapraszają na animowaną podróż po świecie wariantów w kolekcji piw marki Książęce. O pracy nad przygotowaniem spotu, łączącego wiele technik animacyjnych opowiadają jego reżyser - Marcin Filipek, Kuba Socha i Michał Socha ze studia Brosfx oraz producentka Kasia Kopczyńska i VFX supervisor Arek Arciszewski z Platige Image.

24.03.2021 | przeczytano: 263 razy
Ibuvit Witamina C 1000 – kampania z przełomem w tle

Ruszyła kampania marki Ibuvit. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.

19.03.2021 | przeczytano: 277 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka Książęce startuje z nową kampanią

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA. Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.

12.03.2021 | przeczytano: 286 razy
Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol

Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych[1], ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.

27.01.2021 | przeczytano: 488 razy
Opus B dla Hortex

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.

07.01.2021 | przeczytano: 455 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kasztelan z nagrodami KTR 2020

Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020. Brązowe statuetki przyznano kampanii pod hasłem „Racz Waść Wpaść” w trzech podkategoriach – Copywriting, Production Exellence oraz Production Design.

07.12.2020 | przeczytano: 1198 razy
Opus B kolejny raz dla Egis Polska

Zespół Opus B już piąty rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital.

13.10.2020 | przeczytano: 458 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa aktywacja marki Lech

Lech od lat wspiera ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do eko aktywności. Tym razem marka startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu!

12.10.2020 | przeczytano: 499 razy
Opus B dla Irobot Roomba

Wystartowała najnowsza kampania iRobot. Za kreację i realizację działań odpowiada zespół Opus B.

05.10.2020 | przeczytano: 607 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 46)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764