logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dyrektor Marketingu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 654
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco

„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.

16.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 216 razy
Mastercard i McCANN Poland na shortliście Titanium na Cannes Lions 2024

Po zeszłorocznej wygranej Dan Wieden Titanium Lion, Mastercard wraz z McCANN Poland ponownie trafili na shortlistę najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. W ubiegłym roku nagrodę otrzymała ich kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". W tym roku ten sukces ma szansę powtórzyć kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes. To historyczny moment dla polskiej branży reklamowej udowadniający, że wspólne projekty Mastercard i McCANN Poland, które wyróżnia ogromna kreatywność, innowacyjne podejście technologicze i najwyższa jakość podejścia do danych, po raz kolejny zostały docenione przez międzynarodowe jury Cannes Lions.

04.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 504 razy
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski

Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.

23.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 321 razy
Wcześniejsze myślenie o emeryturze - kampania reklamowa Pru

Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Z badania Prudential Family Index 20231 wynika, że młodzi Polacy wiedzą o tym, ale niewiele z tym robią. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę. Uświadamia też, że oszczędzanie na ten cel warto rozpocząć jak najwcześniej.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 323 razy

Polacy odchodzą od oglądania tradycyjnej telewizji – w to miejsce na znaczeniu zyskują platformy streamingowe. Co ciekawe, nie tylko te, oferujące swoje usługi w modelu subskrypcyjnym czy abonamencie, ale także bez żadnych opłat. Pod względem posiadania płatnych subskrypcji oferujących usługi strumieniowe prym wiodą Amerykanie. Praktycznie każde (99 proc.) gospodarstwo domowe w USA ma wykupiony dostęp do przynajmniej jednego rozwiązania tego typu. Polacy też coraz chętniej ich używają. Według ekspertów, trend ten w najbliższym czasie tylko się nasili. W głównej mierze będzie dotyczył zwiększonego zapotrzebowania na strumieniowe oglądanie treści sportowych.

08.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 346 razy
Loteria konsumencka Foxy

1 maja wystartowała Loteria Foxy, w której codziennie można wygrać 5 tysięcy złotych lub vouchery do zrealizowania w sklepach Smyk, Empik i Decathlon. Każdy zarejestrowany zakup produktów marki to szansa na wygraną. Akcja potrwa do 30 czerwca.

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 319 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Konferencja marketingowa Tigers United 7 - Rewolucja AI

Agencja Tigers ogłosiła właśnie kolejną edycję konferencji Tigers United, która odbędzie się już 13 czerwca 2024 roku pod hasłem "Rewolucja AI". Jej uczestnicy będą mieli okazję zagłębić się w świat sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie, odkrywając przy tym pełen potencjał nowych technologii.

29.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 373 razy
Wychillowana panda w kampanii Thermomix

Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą działania w social mediach, własnych kanałach online oraz komunikację skierowaną do pracowników i przedstawicieli handlowych.

24.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 640 razy
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w Polsce.

24.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 440 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki

W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4 miasta, których mieszkańcy najczęściej pytali o otwarcie restauracji. Najbardziej zaangażowana okazała się społeczność z Gdańska, dlatego to właśnie dla nich zorganizowano wycieczkę.

23.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 332 razy
1 2 3
Strona 1/66 (artykułów: 654)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764