logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w kampanii L'Oréal Professionnel

L'Oréal Professionnel wystartował z nową komunikacją pod hasłem „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została ambasadorka marki, popularna reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska.

08.07.2019 | przeczytano: 451 razy
Kampania „Relaksuj się, kto może!” dla marki Lusette

Producent wafelków impulsowych Lusette zorganizował ogólnopolskie badanie pod hasłem „Relaksuj się, kto może!”.

28.05.2019 | przeczytano: 327 razy
Wakacje.pl ruszają z kampanią reklamową

Agent turystyczny Wakacje.pl wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”.  

20.05.2019 | przeczytano: 703 razy
Dziadek do orzechów znalazł NGO, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.

08.05.2019 | przeczytano: 316 razy
Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.

15.03.2019 | przeczytano: 290 razy
Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.

01.03.2019 | przeczytano: 334 razy
„Tutaj w spokoju powstaje…” - kampania marki Lumiko

Marka Lumiko wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje…”, którą chce udowodnić, jak ważny w życiu jest spokój.

07.11.2018 | przeczytano: 805 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
#Nieduś - nowa kampania antysmogowa miasta Kraków

Kampania #NieDuś informuje mieszkańców Krakowa o nowym przepisie prawnym, który zakazuje palenia węglem i drewnem od 1 września 2019. Organizatorem kampanii jest Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

25.05.2018 | przeczytano: 372 razy
„Color Addict - Tam gdzie rodzą się trendy!”. Nowa kampania L'Oréal Professionnel

Marka L'Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L'Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów.

27.04.2018 | przeczytano: 722 razy (komentarzy: 3)
Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej dołączyły dwie nowe osoby

Natalia Nowak od 1 kwietnia pełni funkcję Social Media Managera w Dziadku do orzechów. Zajmuje się planowaniem i bieżącą obsługą działań w kanałach online. Wcześniej była związana między innymi z agencją Veneo, w której pełniła funkcję Senior Marketing Specialist. Pracowała dla takich marek jak Koral, Bayer, Piwniczanka czy Góralki w zakresie prowadzenia komunikacji marek w kanałach social media, planowaniem mediów oraz obsługą budżetów kampanii.

12.04.2018 | przeczytano: 367 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764