logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 49
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 286 razy
ING dla Eko

ING Bank Śląski rusza z cyklem filmów o bankowych EKO inicjatywach. Projekt inauguruje film „Kultura OFFowa”, o tym co EKOlogiczne i EKOnomiczne w ING.

27.09.2021 | przeczytano: 184 razy
Dziadek do orzechów stworzył konkurs z marką Lubella oraz Vito i Bellą

Marka Lubella przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z aktywacją „Poszukiwacze zaginionych płatków” skierowaną do wszystkich fanów gamingu.

26.08.2021 | przeczytano: 527 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Grzegorz Kłusek awansuje w Dziadku do orzechów

Grzegorz Kłusek, do tej pory New Business Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko Head of New Business.

28.07.2021 | przeczytano: 330 razy
Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”

Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią „Po miejscowemu” skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc.

28.06.2021 | przeczytano: 253 razy
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn

Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.

17.05.2021 | przeczytano: 374 razy
Centrum Praw Kobiet i Dziadek do orzechów zachęcają „Doładuj prawa kobiet o 1%%”

„Doładuj prawa kobiet o 1%” - pod tym hasłem powstała kampania Centrum Praw Kobiet oraz agencji Dziadek do orzechów, która od dwóch lat pro bono wspiera fundację w przygotowaniu kampanii reklamowych. To pierwsza kampania realizowana wspólnie przez agencję oraz CPK w 2021 roku. Celem kampanii jest zachęcenie do przekazania 1% podatku na rzecz Centrum Praw Kobiet.

02.04.2021 | przeczytano: 433 razy

Planning director i founding partner, Albert Stęclik został laureatem Wyróżnienia Białej Wstążki. Konkurs organizowany jest corocznie przez Centrum Praw Kobiet i Fundację Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie Bez Barier”. Online finał XI edycji konkursu odbył się 4 grudnia.

10.12.2020 | przeczytano: 1190 razy

IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.

03.12.2020 | przeczytano: 301 razy

„Stop kobietobójstwu” - pod tym hasłem powstała kampania Centrum Praw Kobiet oraz agencji Dziadek do orzechów, która od ponad roku pro bono wspiera fundację w przygotowaniu działań marketingowych. To kolejna kampania realizowana wspólnie przez agencję oraz organizację w 2020 roku. Poprzednia powstała pod hasłem „Równość zaczyna się w domu” i podejmowała temat równego podziału obowiązków domowych.

03.12.2020 | przeczytano: 250 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 49)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764