logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34

W czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami, na temat tego jak w czasie panującego kryzysu powinny zachowywać się marki. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla każdego marketera i agencji reklamowych.

25.03.2020 | przeczytano: 350 razy
Kampania reklamowa porównywarki Totalmoney.pl

7 stycznia rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl. Twórcy, w oparciu o popularny mem internetowy, zachęcają odbiorców do porównywania ofert kredytowych w wielu bankach, co finalnie przyniesie im wymierne korzyści.

09.01.2020 | przeczytano: 462 razy
„Żywy dowód” - kampania jubileuszowa Centrum Praw Kobiet

W 2019 roku Centrum Praw Kobiet obchodzi 25-lecie działalności. Z tej okazji Fundacja zaplanowała kampanię w mediach oraz uroczystą galę w Warszawie.

28.11.2019 | przeczytano: 311 razy
Podaruj sobie chwilę dla siebie - kampania wizerunkowa Cherrissimo

Cherrissimo, należące do grupy Mieszko, wystartowało w listopadzie z nową kampanią telewizyjną pod hasłem „Zanurz się w chwili”.

27.11.2019 | przeczytano: 445 razy
Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w kampanii L'Oréal Professionnel

L'Oréal Professionnel wystartował z nową komunikacją pod hasłem „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została ambasadorka marki, popularna reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska.

08.07.2019 | przeczytano: 627 razy
Kampania „Relaksuj się, kto może!” dla marki Lusette

Producent wafelków impulsowych Lusette zorganizował ogólnopolskie badanie pod hasłem „Relaksuj się, kto może!”.

28.05.2019 | przeczytano: 501 razy
Wakacje.pl ruszają z kampanią reklamową

Agent turystyczny Wakacje.pl wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”.  

20.05.2019 | przeczytano: 855 razy
Dziadek do orzechów znalazł NGO, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.

08.05.2019 | przeczytano: 469 razy
Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.

15.03.2019 | przeczytano: 368 razy
Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”.

01.03.2019 | przeczytano: 368 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764