logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziadek do orzechów: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 75
Pukka przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów

Lipton Tea and Infusions, właściciel marki Pukka, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Dziadek do orzechów na 2024 rok.

09.03.2024 | przeczytano: 293 razy
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów

Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.

24.02.2024 | przeczytano: 399 razy
Góralki zmieniają styl komunikacji

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Choć logo i opakowania pozostają bez zmian, wafelki Góralki zmieniają swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.

02.02.2024 | przeczytano: 389 razy
Dziadek do orzechów przedłuża współpracę ze stałym klientem

Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.

30.11.2023 | przeczytano: 231 razy
75 lat Empiku – kampania urodzinowa marki

Od jednej księgarni i czytelni w Warszawie do 350 nowoczesnych salonów i dynamicznie rosnącej platformy marketplace z 12 mln ofert w ponad 20 kategoriach. Od książek, płyt i prasy do zabawek, elektroniki, AGD, wystroju wnętrz, kosmetyków, akcesoriów sportowych, delikatesów i wielu innych. Empik świętuje właśnie 75. urodziny i w spocie wideo mocno podkreśla rozwój swojej oferty. Kampania reklamowa potrwa do 7 listopada i obejmuje m.in. telewizję, radio oraz digital.

30.10.2023 | przeczytano: 466 razy
Catering Pomelo z kampanią o dietetycznych wpadach

Catering dietetyczny Pomelo wystartował z nową kampanią, która z humorem ukazuje konsekwencje nieprawidłowych wyborów żywieniowych. Głosu w kampanii użyczył Arkadiusz Jakubik.

25.10.2023 | przeczytano: 654 razy
Z Empikiem powrót do szkoły „Taniej niż myślisz”

„Taniej niż myślisz” – to hasło tegorocznej kampanii reklamowej realizowanej przez Empik w ramach sezonu back to school. Działania komunikacyjne kierowane do rodziców, jak i samych uczniów, obejmują telewizję, radio, digital i media społecznościowe oraz kanały własne Empiku.  Za koncept i realizację odpowiada agencja Dziadek do orzechów.v

30.08.2023 | przeczytano: 430 razy

Firma Van Pur, producent piwa Karpackie, ogłosiła zwycięzcę przetargu na działania reklamowe w 2023 roku. Wygrana trafiła do krakowskiej agencji Dziadek do orzechów.

20.04.2023 | przeczytano: 629 razy

Marka Coccolino, której właścicielem jest spółka Unilever zdecydowała się przedłużyć współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów.

09.01.2023 | przeczytano: 685 razy
Ewa Sulewska objęła stanowisko Head of Content w agencji Dziadek do orzechów

Ewa Sulewska, do tej pory Content Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansowała na stanowisko Head of Content.

02.01.2023 | przeczytano: 534 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 75)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764