logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Kobiet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Lisek.App i Fundacja Różowa Skrzyneczka przeciw wykluczeniu menstruacyjnemu

W odpowiedzi na problem wykluczenia menstruacyjnego w Polsce Lisek.App wspólnie z Fundacją Różowa Skrzyneczka i agencją Feeders uruchamiają kampanię Różowy Bukiecik. Zgodnie z ideą kampanii, w tym roku Dzień Kobiet przestaje być symbolem pustych gestów.

09.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 346 razy
Santander i Kapitan Światełko z kampanią „Biustowniczki”

„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Już wiosną br. będą one mogły skorzystać z bezpłatnego USG piersi, bez skierowania, ubezpieczenia czy zapisów, w największych miastach Polski. Badania odbędą się na terenie wybranych galerii handlowych w specjalnie przygotowanych gabinetach mobilnych. Projekt organizuje Fundacja Kapitan Światełko, odpowiedzialna za bliźniaczą kampanię „Mosznowładcy”, natomiast jej wyłącznym partnerem strategicznym jest Santander Consumer Bank.

20.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 415 razy
„Serduszkowe” słodycze w marketingu i biznesie

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.

19.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 667 razy
Publicis Groupe CEE: kampania na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) ogłasza rozpoczęcie wspólnie z fundacją International Women’s Day działań pod hasłem #EmbraceEquity. Trzyetapowa inicjatywa będzie realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej.

08.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 914 razy

„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. W ramach prowadzonych działań znane Polki opowiadają o akceptacji własnego ciała, o dostępie do podpasek i o tym, jak okres wpływa na ich życie zawodowe.

08.03.2023 | Świat mediów | przeczytano: 387 razy

8 marca w More Bananas rusza Marketingowy Miesiąc Kobiet. Cykl webinarów, darmowy e-book, mentoring i konkurs to tylko niektóre z atrakcji, które przygotowała krakowska agencja.

28.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 279 razy
Slodkie: propozycje kobiecych upominków w biznesie

Zbliżające się walentynki czy Dzień Kobiet to doskonałe okazje, aby zamówić piękne i pyszne słodkości dla swoich najbliższych. Warto w te dni pamiętać również o współpracownikach, partnerach czy członkach zaprzyjaźnionych organizacji, którzy z pewnością docenią miły i przy okazji apetyczny gest. Pralinki, lizaki, karmelki, a może tabliczka pysznej czekolady? Producenci gadżetów reklamowych polecają personalizowane słodkości z serduszkami w roli głównej.

13.02.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 810 razy
Snapchat wprowadza w Polsce nowe możliwości dla reklamodawców

Snapchat Inc i Httpool – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają trzy nowości dla marketerów. Są to: „First Lens” – zupełnie nowy model emisji kampanii reklamowych z wykorzystaniem soczewek; „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” – nowa funkcja, dzięki której reklamodawcy mogą w prosty sposób tworzyć soczewki „shoppingowe”, w oparciu o swój katalog produktów; oraz „Profile Engagement Custom Audiences” – dodatkowe możliwości targetowania kampanii, w oparciu o dane zbierane podczas interakcji użytkowników z profilem publicznym marketera na platformie Snapchat.

06.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 470 razy

8 marca br. – w Dzień Kobiet ruszył specjalny Fundusz Wsparcia dla Kobiet i Dziewczynek z Ukrainy pt. „Cześć Dziewczyny!”, stworzony przez Kulczyk Foundation. Gromadzone w nim środki przeznaczone zostaną na długofalową pomoc dla wszystkich kobiet i ich rodzin, które muszą odnaleźć się w Polsce po wyjeździe z kraju objętego wojną. Partnerami medialnymi akcji zostali m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, Gazeta.pl, Radio TOK FM oraz Wydawnictwo Agora.  

11.03.2022 | Świat mediów | przeczytano: 326 razy

Przybywa kobiet sukcesu w biznesie i polityce, a ich rola w życiu społecznym  stale rośnie, dlatego zasługują na szczególną uwagę z okazji Dnia Kobiet i nie tylko. W kontekście wojny w Ukrainie musimy jednak tym głośniej mówić, że na całym świecie nadal mamy do czynienia z łamaniem praw kobiet, dyskryminacją i przemocą wobec nich. Te problemy znajdą się w centrum uwagi podczas „Miesiąca Kobiet”, organizowanego przez More Bananas.

03.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 303 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764