logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESL Mistrzostwa Polski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
ESL Polska sprawdziła marketingowy potencjał turnieju IEM Katowice

Esport to kolejne pole bitwy, na którym o atencję i portfele widzów kruszą kopie marketerzy. A jest o co walczyć, ponieważ jak podaje firma badawcza Newzoo, globalne przychody z esportu wzrosną w 2021 roku o 14,5 proc., osiągając wartość 1084 mln dolarów, a widownia wzrośnie do 474 mln osób. O potencjale wydarzeń esportowych świadczy także bardzo duże zainteresowanie tegorocznym turniejem Intel® Extreme Masters, który wygenerował oglądalność na poziomie prawie 21 mln godzin. Tym, co dodatkowo powinno zwrócić uwagę speców od reklamy i marketingu to fakt, że prawie 68 proc. osób oglądających turnieje w gry komputerowe sprawdza ofertę sponsora, a 16 proc. często lub dość często kupuje promowane w trakcie transmisji produkty.

10.05.2021 | przeczytano: 212 razy

Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w esportowej branży. Tym razem serwis został partnerem medialnym prestiżowych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski organizowanych przez jednego z gigantów branży esportowej w naszym kraju – ESL Polska.

07.05.2021 | przeczytano: 197 razy

Sokołów kontynuuje akcję wspierania e-sportu. Tym razem firma została partnerem finałów ESL Mistrzostw Polski w Counter Strike: Global Offensive. Rozgrywki są ukoronowaniem 21. sezonu najbardziej prestiżowych krajowych zmagań w tej bijącej rekordy popularności grze. Podczas turnieju Sokołów promuje swoją linię przekąsek, które są idealną propozycją dla wszystkich e-sportowych graczy.

20.11.2020 | przeczytano: 192 razy

Miniony rok był przełomowy dla rozwoju segmentu esport w Ringier Axel Springer Polska – uruchomiono serwis Esportmania.pl oraz wprowadzono zupełnie nowe formaty oraz wydarzenia, które przyczyniają się do dalszego rozwoju i profesjonalizacji sportów elektronicznych w Polsce.  

25.01.2019 | przeczytano: 312 razy

Polski oddział ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi należącymi do Grupy Onet-RAS Polska serwisami. Celem jest wspólne działanie na rzecz popularyzacji esportu i krzewienia dobrych praktyk, a także dotarcie do nowej grupy odbiorców.

10.08.2018 | przeczytano: 545 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764