logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESOLEO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Grupa Polsat Plus podsumowuje II kwartał 2021

Rebranding marek Grupy Polsat Plus – strategiczna harmonizacja, nowa, spójna identyfikacja wizualna i pierwsza w historii wspólna kampania trzech głównych marek – Plusa, Polsatu i Polsat Box. Do kluczowych marek Plusa i Polsatu dołączają nowe marki – Polsat Box zastępuje markę Cyfrowy Polsat, Polsat Box Go – zastępuje Iplę i Cyfrowy Polsat Go oraz powstała nowa marka - Polsat Go.

20.08.2021 | przeczytano: 629 razy
Grupa Polsat podsumowuje 2020 rok

Grupa Polsat sprawnie dostosowała działalność do nowych warunków panujących w pandemii.

26.03.2021 | przeczytano: 858 razy

Polkomtel, operator sieci Plus z Grupy Polsat, podpisał z Grupą ZE PAK długoterminową umowę na dostawę zielonej energii. Energia, jaka będzie dostarczana Grupie Polsat, będzie wytwarzana przez największą budowaną obecnie w Polsce farmę słoneczną Brudzew o mocy 70 MWp.

19.03.2021 | przeczytano: 385 razy
Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje III kwartał

Grupa Cyfrowy Polsat, mimo trwającego stanu epidemii, zakończyła III kwartał z wynikami przekraczającymi oczekiwania analityków rynku.

13.11.2020 | przeczytano: 1579 razy
Grupa Polsat promuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo

Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.

04.08.2020 | przeczytano: 1570 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764