logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ETi European Food Industries: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Eti inwestuje w promocję

ETi European Food Industries startuje z nową kampanią reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca.

10.02.2020 | przeczytano: 997 razy

Przetarg na agencję reklamową dla marki ETi European Food Industries został rozstrzygnięty – za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.

13.08.2019 | przeczytano: 369 razy
„Wybierz smak swojego buntu!” – kolejna odsłona kampanii batoników Wanted

Wprowadzeniu nowych produktów w ramach marki ETi Wanted towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna. Kampania kontynuuje ideę pozytywnego buntu, wyrażanego przez postać goryla, który tym razem, w szalony sposób, szykuje się na spotkanie ze swoją ukochaną.  

07.05.2019 | przeczytano: 828 razy

ETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands.

15.04.2019 | przeczytano: 507 razy
Zbuntowane Eti Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej

ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo.

14.01.2019 | przeczytano: 540 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764