logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EUIPO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Jak długo trwa ochrona praw autorskich?

Ile trwa czas ochrony praw autorskich? Dlaczego przejście dzieła do domeny publicznej nie zawsze oznacza zgodę na jego swobodne wykorzystywanie? I w którym kraju ochrona praw autorskich trwa aż 100 lat?

30.06.2019 | przeczytano: 404 razy
Spór o znaki: Cinkciarz.pl wygrywa z Mastercard

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard. Polska spółka unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta, jeden przedstawiający dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.

26.06.2019 | przeczytano: 1666 razy
Polskie wzornictwo przemysłowe zdobywa coraz większe uznanie

Szybki rozwój internetu rzeczy przekłada się na rosnącą popularność rozwiązań typu smart home. Producenci takich urządzeń stawiają silny akcent już nie tylko na ich funkcjonalność, ale także unikalny design. Polskie wzornictwo przemysłowe cieszy się coraz większym uznaniem, co potwierdza fakt, że w finale tegorocznego konkursu DesignEuropa Awards znalazły się dwa polskie projekty. Jury doceniło system do samodzielnej kontroli piersi w domu firmy Braster oraz inteligentny wideodomofon firmy FIBARO, zaprojektowany przez Macieja Fiedlera.

03.12.2018 | przeczytano: 231 razy
Wyjątkowe wzory przemysłowe nagrodzone podczas konkursu Designeuropa Awards w Warszawie

W Warszawie wyróżniono dwa wyjątkowe wzory przemysłowe podczas ceremonii wręczania nagród w konkursie DesignEuropa Awards.

28.11.2018 | przeczytano: 270 razy
Dwa polskie wzory w finale Designeuropa Awards

Dwa polskie wzory przemysłowe ogłoszono finalistami konkursu DesignEuropa Awards w kategorii „Przemysł” oraz „Małe i powstające przedsiębiorstwa”.

08.10.2018 | przeczytano: 376 razy
Cinkciarz.pl wygrywa w unijnym trybunale sprawę o logo

Sąd Unii Europejskiej przyznał rację spółce Cinkciarz.pl, stwierdzając nieważność odmowy zarejestrowania graficznego znaku towarowego spółki zawierającego symbole walut „€” i „$” jako unijnego znaku towarowego.

12.03.2018 | przeczytano: 323 razy

Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu utrzymał w mocy unieważnienie niebiesko-srebrnych znaków towarowych Red Bull. Wniosek przeciwko Red Bull GmbH został złożony przez prawników z Kancelarii Prawno-Patentowej Ryszard Skubisz, reprezentujących spółkę Optimum Mark sp. z o.o., powiązaną z Jeronimo Martins Polska S.A., właścicielem sieci sklepów „Biedronka”. To jeden z największych sukcesów polskich prawników w historii europejskich procesów, dotyczących znaków towarowych. Korzystną dla Optimum Mark decyzję w tej sprawie wydał także Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie.

19.12.2017 | przeczytano: 483 razy

1 października 2017r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie znaku towarowego Unii Europejskiej (EUTM). Rozporządzenie zmieni niektóre zasady rejestracji unijnych znaków towarowych w Europejskim Urzędzie ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), a także wprowadzi nowe rodzaje i kategorie oznaczeń.

06.10.2017 | przeczytano: 372 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764