logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EXACTO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
„Barometr nastrojów w branży usług PR”

Stowarzyszenie Agencji Public Relations opublikowało wyniki badania „Barometr nastrojów w branży usług PR”. Wskazanie Barometru na poziomie 59,6 pkt. oznacza, że zarządzający polskimi firmami PR spodziewają się poprawy wyników w 2023, mimo obaw dotyczących rosnących kosztów działalności. Projekt zrealizowany został przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations przy współpracy merytorycznej zespołu badań agencji członkowskiej EXACTO.

21.08.2023 | przeczytano: 523 razy
5 cech dobrego PR-owca, czyli o idealnym opiekunie wizerunku marki

Według badań przeprowadzonych przez EXACTO, w Polsce działa ponad 900 agencji PR, a przychód ze sprzedaży usług PR to około 1,1 mld złotych.

03.04.2023 | przeczytano: 1177 razy
Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego

Polscy specjaliści PR oceniają swoją branżę jako stabilną choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego EXACTO, który już po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR – tym razem we współpracy z Think Tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Badania takie realizowane są cyklicznie co dwa lata od 2017 roku. W trzech edycjach przebadanych zostało łącznie ponad 800 specjalistów i ekspertów, którzy dokonali ewaluacji poszczególnych wymiarów struktury wskaźnika kondycji branży PR. Wskaźnik ten w roku 2021 wyniósł 55%, wobec 52% w 2019 i 57% cztery lata temu, co świadczy o tendencji odbudowywania się poczucia stabilności branżowej pomimo pandemii.

15.12.2021 | przeczytano: 639 razy
Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych

W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a tylko co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych z 2019 roku wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących swoje dane finansowe przekracza 1,1 miliarda złotych. To pionierskie badanie przeprowadził zespół badawczy EXACTO Sp. z o.o. we współpracy z UMCS w Lublinie i Uniwersytetem Warszawskim. Partnerem głównym badania było Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR).

22.07.2021 | przeczytano: 638 razy
Zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę

Profesjonaliści z branży public relations są zgodni co do tego, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe (77%) oraz digital PR (72%). Po przeciwnej stronie znajdują się organizacja eventów i sponsoring, gdzie spadek zapotrzebowania prognozuje odpowiednio 78% i 63% respondentów. Powyższe wyniki są efektem badań przeprowadzonych w roku 2020 przez zespół analityków Exacto.

27.08.2020 | przeczytano: 1026 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
CSR istotny jak nigdy wcześniej

O biznesie odpowiedzialnym społecznie eksperci będą dyskutować podczas XX Kongresu PR.

18.06.2020 | przeczytano: 1129 razy
Stres w branży public relations

Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie public relations oraz freelancerzy w największym stopniu odczuwają stres spowodowany obawami o swoją przyszłość na rynku. Największy komfort psychiczny doświadczają naukowcy. Badania dowodzą, iż branża specjalistów i ekspertów komunikacji nie pozostaje obojętna wobec kryzysowych zdarzeń jakie są konsekwencją epidemii. Projektowi patronuje Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

14.05.2020 | przeczytano: 599 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 1694 razy
Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

Już za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i 2 warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.

11.04.2019 | przeczytano: 897 razy
Cyfrowe oblicze PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019.

18.03.2019 | przeczytano: 930 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764