logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effective Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22

Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową swoich kredytów pod hasłem „Kredyty gotowe na wszystko”. Kampania będzie prowadzona do 26 czerwca br. w stacjach lokalnych, ale także największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF, ZET, ESKA, ANTYRADIO, PLUS, Złote Przeboje oraz wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia.

24.05.2022 | przeczytano: 668 razy
„Kredyt na raz” w Banku Pocztowym - kampania z Adamem Małyszem

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji nawet 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. „Kredyt na raz” promowany będzie przez utytułowanego sportowca, a od kilku lat Ambasadora Banku Pocztowego -  Adama Małysza.

01.09.2021 | przeczytano: 885 razy

Konsorcjum firm Partner of Promotion oraz Effective Media Solutions wygrało przetarg na obsługę kampanii promocyjnej w zakresie dwóch inicjatyw Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: pierwszego w historii „Wielkiego Wyzwania: Energia” oraz Ośmiu Przedsięwzięć wpisujących się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej.

30.11.2020 | przeczytano: 365 razy

Tauron w drodze przetargu wybrał ClickAd S.A. do rocznej obsługi mediowej. Zadaniem ClickAd jest kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu oraz wsparcie w realizacji kampanii reklamowych. Działania prowadzone będą w radiu, prasie i telewizji. Budżet, którym dysponuje grupa to 12,3 mln zł brutto.

13.03.2019 | przeczytano: 519 razy

Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media wygrały przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Programu dla szkół” realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Głównym celem akcji jest promocja programu wśród rodziców i dzieci oraz edukacja na temat zdrowego odżywiania i kształtowania zdrowych nawyków.

26.06.2018 | przeczytano: 1337 razy
Nowy spot reklamowy San Markos dla marki Inka

Ruszyła kampania telewizyjna promująca warianty smakowe Inki. To kolejny projekt dla Inki realizowany przez agencję San Markos

08.01.2018 | przeczytano: 694 razy
Telewizyjna kampania Kredytu Pocztowego

Do 28 maja br. spoty Banku Pocztowego reklamujące Kredyt Pocztowy emitowane będą w TVP oraz w Polsacie. W poniedziałek, 24 kwietnia br., ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Kredytu Pocztowego. Ten kredyt gotówkowy, dzięki nowemu procesowi dostępny szybciej i łatwiej dla Klientów (dla kwoty kredytu do 45 tys. zł czas procesowania został skrócony nawet do 20 minut), do oferty Banku trafił w marcu br.

28.04.2017 | przeczytano: 639 razy
Telewizyjna kampania Bliskiego Konta Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową nowego w ofercie konta osobistego. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe będzie można obejrzeć w telewizji do 12 marca br.

20.02.2017 | przeczytano: 890 razy
Minister Szyszko wycofuje spoty miękko promujące gender

Rząd PO–PSL promował ideologię gender za pieniądze przeznaczone na ochronę środowiska - alarmuje Radio Maryja. Takie wnioski płynąć mają z audytu, który w resorcie środowiska zlecił minister Jan Szyszko.

22.01.2016 | przeczytano: 2187 razy
Rutyna na wsi: kampania Państwowej Inspekcji Pracy

Tegoroczna kampania "Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym" adresowana jest do rolników oraz członków ich rodzin, ale także do wszystkich osób narażonych na utratę zdrowia i życia w związku z wykonywaniem pracy rolniczej.

19.05.2015 | przeczytano: 848 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764