logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 579 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 329 razy
Esportowa Ekstraklasa Games ze złotem w konkursie Mixx Awards 2019

Największy w historii turniej w grze FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games - został nagrodzony w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Realizowany przez Ekstraklasę i Lagardere Sports Poland  projekt zdobył złotą statuetkę w kategorii „Games & Esport”. Podczas tegorocznej edycji jury przyznało złote statuetki tylko 3 kampaniom.

28.11.2019 | przeczytano: 234 razy
94 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla PKO BP dzięki Ekstraklasie

Ekstraklasa wygenerowała dla PKO Banku Polskiego 94 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego w okresie lipiec-październik 2019 r. Przez 3,5 miesiąca od startu rozgrywek na temat sponsora tytularnego w kontekście najwyższej polskiej ligi piłkarskiej ukazało się ponad 37,7 tys. publikacji.

26.11.2019 | przeczytano: 231 razy

Program „Misja Esport” odnotował znakomity wynik oglądalności odcinka, który był poświęcony premierze gry FIFA 20 oraz startowi drugiej edycji turnieju Ekstraklasa Games. Program obejrzano już ponad 590 tys. razy.

20.11.2019 | przeczytano: 142 razy

Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.

08.11.2019 | przeczytano: 198 razy
Grupa Polsat podsumowuje III kwartał 2019 roku

Wprowadzenie telewizji internetowej OTT, nowy pakiet Ekstraklasa, świetne wyniki sprzedaży telefonii komórkowej oraz smartfonów, podpisanie umowy JV z Discovery oraz TVN z intencją stworzenia wspólnej platformy OTT.

08.11.2019 | przeczytano: 404 razy

Ekstraklasa S.A. rozpoczęła przygotowania do nowego przetargu w zakresie sprzedaży praw mediowych. Przedstawiciele spółki prowadzš rozmowy na temat komercjalizacji praw do rozgrywek w sezonach 2021/22-2024/25 z najważniejszymi krajowymi i zagranicznymi nadawcami telewizyjnymi podczas targów SPORTEL w Monako. To największe na œwiecie targi branży mediów sportowych i marketingu sportowego. Ekstraklasa jest jednš z trzech lig piłkarskich, obok Bundesligi i LaLiga, wystawiajšcych się na tym wydarzeniu.

24.10.2019 | przeczytano: 199 razy
Film promocyjny Legii wygrywa w konkursie w Monte Carlo

Koszykarska Legia Warszawa zdobyła główną nagrodę za najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards. Stołeczny klub stanął w jednym rzędzie z globalnymi markami, jak Formula 1, Red Bull, Canal+ czy Gatorade, które zostały wyróżnione w innych kategoriach. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali w Monte Carlo.

23.10.2019 | przeczytano: 231 razy

PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.

18.10.2019 | przeczytano: 215 razy (komentarzy: 8)
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764