logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45

Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.

08.11.2019 | przeczytano: 143 razy
Grupa Polsat podsumowuje III kwartał 2019 roku

Wprowadzenie telewizji internetowej OTT, nowy pakiet Ekstraklasa, świetne wyniki sprzedaży telefonii komórkowej oraz smartfonów, podpisanie umowy JV z Discovery oraz TVN z intencją stworzenia wspólnej platformy OTT.

08.11.2019 | przeczytano: 239 razy

Ekstraklasa S.A. rozpoczęła przygotowania do nowego przetargu w zakresie sprzedaży praw mediowych. Przedstawiciele spółki prowadzš rozmowy na temat komercjalizacji praw do rozgrywek w sezonach 2021/22-2024/25 z najważniejszymi krajowymi i zagranicznymi nadawcami telewizyjnymi podczas targów SPORTEL w Monako. To największe na œwiecie targi branży mediów sportowych i marketingu sportowego. Ekstraklasa jest jednš z trzech lig piłkarskich, obok Bundesligi i LaLiga, wystawiajšcych się na tym wydarzeniu.

24.10.2019 | przeczytano: 178 razy
Film promocyjny Legii wygrywa w konkursie w Monte Carlo

Koszykarska Legia Warszawa zdobyła główną nagrodę za najlepszy film promocyjny w międzynarodowym konkursie Sportel Awards. Stołeczny klub stanął w jednym rzędzie z globalnymi markami, jak Formula 1, Red Bull, Canal+ czy Gatorade, które zostały wyróżnione w innych kategoriach. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali w Monte Carlo.

23.10.2019 | przeczytano: 189 razy

PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.

18.10.2019 | przeczytano: 184 razy (komentarzy: 8)
Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy

Sponsoring sportowy to już nie tylko forma reklamy, lecz także integralna część strategii komunikacji marketingowej. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że sponsoring pomaga angażować konsumentów, promuje markę i zwiększa sprzedaż. Obecnie w Polsce największy wpływ na wartość rynku sponsoringowego mają spółki z udziałem Skarbu Państwa, a zaangażowane są zwłaszcza branża energetyczna i paliwowa. Za blisko 1/3 łącznej wartości praw sponsoringowych w Polsce odpowiada piłka nożna, ale dużym zainteresowaniem sponsorów cieszą się też siatkówka i sporty motorowe.

14.10.2019 | przeczytano: 159 razy

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, aplikacje mobilne i szerokie spektrum kanałów social media. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media. Kampania będzie trwała do 15 października.

19.09.2019 | przeczytano: 194 razy

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z Google w związku z uruchomieniem własnej platformy OTT - Ekstraklasa.TV. Ligowa spółka wspólnie z polskim zespołem internetowego giganta prowadzi działania popularyzujące rozgrywki oraz treści wideo oferowane na całym świecie, w tym transmisje meczów live. W ramach działań w Polsce promowana jest też możliwość wykorzystania Asystenta Google do uzyskania informacji o terminach rozgrywek czy wynikach meczów.

29.08.2019 | przeczytano: 161 razy
Profil polskiego kibica Ekstraklasy

Średnio mecze Ekstraklasy przyciągają blisko 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36-40 lat, a studenci stanowią tylko 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała właśnie najnowsze badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.

28.08.2019 | przeczytano: 136 razy
Ekstraklasa uruchamia platformę streamingową rozgrywek

Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy i aplikacja Ekstraklasa.TV ma być źródłem przychodów dla ligi na lata, sposobem dotarcia do kibiców na całym świecie i narzędziem budowania marki.

22.08.2019 | przeczytano: 226 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764