logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekstraklasa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60
Ekstraklasa i Canal+ z umową na świadczenia marketingowe

Ekstraklasa S.A. i CANAL+ równolegle do porozumienia dotyczącego praw mediowych, podpisały umowę o wzajemnym wsparciu marketingowym i promocyjnym na najbliższe trzy sezony. Ma to związek z rozszerzeniem współpracy w zakresie transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w Polsce do końca sezonu 2022/23.

28.08.2020 | przeczytano: 346 razy
Marka STIHL na dłużej Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Marka STIHL jako Oficjalny Partner rozgrywek o kolejny sezon przedłużyła kontrakt w ramach sponsoringu PKO Bank Polski Ekstraklasy. Światowy lider w produkcji urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie konsekwentnie wspiera rozwój polskiej piłki klubowej, czego wyrazem jest logo STIHL widoczne na stadionach i w transmisjach telewizyjnych.

26.08.2020 | przeczytano: 288 razy

Ekstraklasa SA i nadawcy telewizyjni osiągnęli porozumienie w sprawie rozwiązań formalnych związanych z wpływem pandemii COVID-19 na rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy. Uzgodnienia te dotyczą m.in. ewentualnych zakłóceń w rozgrywkach, które mogą być wynikiem modyfikacji kalendarza międzynarodowych imprez piłkarskich.

24.08.2020 | przeczytano: 285 razy
Expoza obsłuży profile Ekstraklasy na Youtube

Expoza, będąca częścią holenderskiej ODMedia Group, będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę kanałów na YouTube: „Ekstraklasa” oraz „Ekstraklasa Archiwum” oraz strategię rozwoju ligi w tym serwisie.

09.07.2020 | przeczytano: 266 razy
Ekstraklasa z nowym kontraktem z Adidas

Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.

02.07.2020 | przeczytano: 276 razy

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

10.06.2020 | przeczytano: 294 razy

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.

29.05.2020 | przeczytano: 220 razy

Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z Europy. Restart PKO Bank Polski Ekstraklasy zaplanowano na 29 maja.

22.05.2020 | przeczytano: 264 razy

Już 23 kwietnia o godzinie 21:00 w CANAL+ SPORT premiera CANAL+ Ekstraklasa Cup 2020, czyli wirtualnego turnieju piłkarskiego, w którym wystąpi szesnastu zawodników, reprezentujących wszystkie kluby Ekstraklasy.

23.04.2020 | przeczytano: 243 razy

Średnio 1,13 mln widzów śledziło na żywo przed telewizorami pojedynczą kolejkę PKO Bank Polski Ekstraklasy rozegraną dotychczas w sezonie 2019/2020. To o 37% więcej niż rok temu. Taki wynik był możliwy głównie dzięki utrzymaniu wysokiej oglądalności w Canal+, otwarciu na telewizję publiczną i znaczącemu wzrostowi oglądalności w serwisach online. Co ważne, w niemal każdy weekend mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy wygrywały pod względem oglądalności z transmisjami z lig zagranicznych. To m.in. efekty rozgrywania spotkań od piątku do niedzieli, a także w poniedziałek, by uniknąć nakładania się terminów. Jednocześnie coraz większą popularnością cieszą się kanały własne Ekstraklasy, w tym platforma streamingowa Ekstraklasa.TV i profile w mediach społecznościowych.

30.01.2020 | przeczytano: 342 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764