logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electrolux: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
„Szwedzki sposób na zdrowy dom” – Electrolux z nową kampanią

Marka Electrolux startuje z najnowszą kampanią promującą oczyszczacz powietrza – Pure A9. Kampania PR „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wspierająca produkt, rozpoczyna się 14 listopada – w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach oraz współpracę z Influencerami.

16.11.2020 | przeczytano: 264 razy
Odkurzacz z odzyskanych materiałów w kampanii Stena Recycling i Electrolux

Co roku na świecie produkowanych jest ponad 400 milionów ton plastiku, niestety mniej niż 12% tego materiału pochodzi z odzysku. Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów. Kampania zwraca uwagę na świadome projektowanie i budowanie partnerstw, które sprzyjają tworzeniu gospodarki obiegu zamkniętego. GOZ to ochrona środowiska i naturalnych zasobów, a także tworzenie współczesnych modeli gospodarczych.

15.10.2020 | przeczytano: 341 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

08.10.2020 | przeczytano: 586 razy
Awanse w dziale strategii VMLY&R

Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski od początku sierpnia objęli nowe stanowiska w strukturach agencji. Jako strategy group head koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.

20.08.2020 | przeczytano: 549 razy
Odkurzacze marki Electrolux otrzymały nagrodę If Design Award 2020

iF Design Award to jeden z najważniejszych i najbardziej popularnych na świecie konkursów w dziedzinie designu, w którym co roku bierze udział kilka tysięcy firm. Od 67 lat certyfikaty iF Design Award uznawane są jako symbol doskonałości projektowej. W tegorocznej edycji, 78 niezależnych międzynarodowych ekspertów oceniało 7300 zgłoszeń z 56 krajów. Wśród nagrodzonych firm znalazła się marka Electrolux doceniona za dwa produkty: Odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9 oraz odkurzacz workowy Pure D8.2.   

12.03.2020 | przeczytano: 724 razy

Sigma BIS S.A. realizuje już projekty komunikacji marketingowej. Pozyskała również zleceniodawców zewnętrznych. Duże zlecenie dla Narodowego Banku Polskiego zostało wykonane jeszcze w grudniu 2019 r. Agencja jest w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów.

10.02.2020 | przeczytano: 419 razy

Adidasy, aspiryna czy pampersy to przykłady nazw, dawniej wyłącznie własnych, które dziś znaczą więcej niż kiedyś. Słowem adidasy możemy nazwać każde buty sportowe, aspiryna to po prostu lek na przeziębienie i grypę, a pampers znaczy tyle, co jednorazowa pieluszka. Niektóre z tych słów już zupełnie przestały być kojarzone z nazwą marki lub produktu, a inne jedynie poszerzyły pole znaczeniowe. Apelatywizacja, czyli pospolicenie nazw własnych, może mieć zasięg globalny lub lokalny, jak w przypadku marki BKS, która w Niemczech kojarzona jest po prostu z kluczami i wkładkami do zamków.

13.01.2020 | przeczytano: 953 razy (komentarzy: 2)
Rozszerzona rzeczywistość wkracza do działań marki Electrolux

Eksperci Electrolux w oparciu o najnowsze trendy rynkowe zastosowali w swoich działaniach promocyjnych niezwykłą technologię, która pozwala odbiorcy przenieść się w wirtualny świat marki i zapoznać z nowością produktową. Marka prezentuje rozszerzoną rzeczywistość (AR), w aplikacji stworzonej dla nowego odkurzacza pionowego Pure Q9.

19.12.2019 | przeczytano: 458 razy
Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Kampania wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach, kampanię telewizyjną oraz współpracę z Influencerami.

06.11.2019 | przeczytano: 457 razy

Podczas konferencji Business Insider Trends Festival Sabina Lipska, dyrektor video Ringier Axel Springer zaprezentowała szeroką ofertę programową wideo, która wpisuje się w najnowsze światowe trendy komunikacji marketingowej.

04.10.2019 | przeczytano: 572 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764