logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electronic Arts: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Złote Spinacze 2024 rozdane!

Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.

10.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 279 razy
PR Wings 2024: 21 najlepsze polskie kampanie wybrane

Znamy 21 najlepszych polskich kampanii public relations wyłonionych w 24 kategoriach tegorocznej 4. edycji konkursu PR Wings 2024. Największym triumfatorem konkursu okazała się kampania "Jazda bez Czytanki" zgłoszona przez Imago Public Relations i Stalexport Autostrada Małopolska, zdobywając nagrody aż w trzech kategoriach. Projekty "Czas na #tantiemyzinternetu" oraz "(P)okaż serce – kampania dotycząca nowotworów dziecięcych" zakończyły uroczystą Galę w warszawskim Hotel Bellotto z dwiema statuetkami. 

15.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 397 razy
Finaliści PR Wings: najlepsze polskie kampanie PR 2023/2024

46 najlepszych polskich kampanii PR zostało zakwalifikowanych do finału konkursu PR Wings 2023/2024. Liderami nominacji są ERBUD, Alert Media Communications, GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych. Zwycięzców poznamy już 13 listopada 2024 roku na Gali PR Wings w warszawskim Hotelu Bellotto.

17.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 643 razy
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25

Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.

11.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 427 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 447 razy
 Grupa Publicis zrealizowała teledysk Maty z utworem do gier EA Sports FC

Electronic Arts, agencja MSL, dom produkcyjny Prodigious oraz management Maty połączyli siły, by stworzyć i promować teledysk do utworu rapera „Lloret de Mar”. Jest to pierwsza piosenka polskiego artysty, która znalazła się na ścieżce dźwiękowej jednej z najpopularniejszych serii gier wideo na świecie – EA Sports FC.

24.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 344 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X

Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.

14.06.2024 | Personalia | przeczytano: 780 razy
Electronic Arts i Fundacja Viva! Akcja Dla Zwierząt w wyjątkowej współpracy

Electronic Arts łączy siły z Fundacją VIVA! i wspiera ich w codziennej opiece nad potrzebującymi zwierzętam. Współpraca zaowocuje między innymi wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej serii skarpetek z motywem inspirowanym najnowszym Dodatkiem do The Sims 4, a całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na cele statutowe Fundacji.

20.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 530 razy

W nowo otwartej przestrzeni będą realizowane nagrania do projektów takich jak np. cinematiki, cut sceny, animacje in-game, filmy animowane itp.

30.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja

W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2: Stay Human.

26.09.2022 | Konkursy | przeczytano: 1185 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764