logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eliza Michalik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Wiosenna oferta programowa Onetu

Wiosenną ofertę programową Onetu wyróżnia różnorodność tematyczna. Wśród propozycji można znaleźć rozbudowany o nowe bloki tematyczne Onet Rano, znane i popularne wśród widzów formaty lifestylowe, publicystyczne i sportowe, a także programy o tematyce biznesowej, ekologicznej, poradnikowej i motoryzacyjnej. Wiosną będzie można oglądać także programy sportowe „Misja Euro” i „Misja Tokio” oraz nowe wydania „Onet Rano Gość Specjalny” z kolejnymi wyjątkowymi osobowościami.

08.04.2021 | przeczytano: 398 razy

Nowa oferta programowa audio i wideo Onetu to łącznie kilkanaście nowości programowych, w tym m. in. podcasty Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej i Odety Moro oraz Tomasza Sekielskiego, nowa odsłona specjalna Onet Rano oraz kontynuacje docenianych przez widzów programów z pasma publicystycznego i magazynowego.

02.10.2020 | przeczytano: 607 razy

Kolacja z Mikiem Tysonem, wywiad z Jarosławem Kuźniarem w mobilnym studiu Onet Rano,wizyta w operze w towarzystwie Katarzyny Janowskiej, kolacja z Julią Wieniawą, spotkanie z Bartoszem Węglarczykiem w redakcji Onetu, rozmowa z Tomaszem Sekielskim, to tylko niektóre aukcje Onetu, oficjalnego partnera internetowego WOŚP. Na łamach Onetu będą publikowane także historie, wywiady i ważne informacje związane ze zbliżającym się 28. Finałem oraz całoroczną działalnością Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

07.01.2020 | przeczytano: 521 razy
Polsat tnie tematy polityczne w Superstacji. Eliza Michalik rezygnuje

Koniec z poruszaniem tematów politycznych Superstacji. Według dziennikarzy decyzja ma związek z problemami biznesowymi Zygmunta Solorza. O zakończeniu współpracy z należącą do Polsatu telewizją poinformowała Eliza Michalik.

06.06.2019 | przeczytano: 1061 razy
Kiedy kłamstwo staje się „prawdą hybrydową”?

  • Według 66 proc. uczestników VI Konferencji Nienieodpowiedzialni, kłamstwo nie jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży.
  • Z badania przeprowadzonego na potrzeby Konferencji wynika, że 45 proc. Polaków uważa się za rozsądnych konsumentów, odmienne zdanie mieli o reszcie rodaków – 26 proc. badanych uważa nasze społeczeństwo za zachłanne.
  • Eksperci są zdania, że firmy, które chcą odnaleźć się w nowej, zmiennej i wielobiegunowej rzeczywistości, muszą zacząć się zmieniać, inaczej zmiany te zostaną im narzucone.
  • Największymi problemami w przedsiębiorstwach są fałszywe autorytety oraz przeświadczenie pracowników o braku odpowiedzialności za czyny, w których pośredniczą.

19.11.2018 | przeczytano: 543 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764