logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emitel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej.

08.03.2019 | przeczytano: 195 razy
Telewizja Polska wchodzi na MUX-8

Telewizja Polska i Emitel zawarły umowę. Od 22 grudnia kanały TVP będą obecne na MUX-8. Po wielomiesięcznych negocjacjach, Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski i Prezes Emitel Andrzej Kozłowski w siedzibie TVP podpisali umowę o współpracy.

28.12.2018 | przeczytano: 209 razy

Spółki Wirtualna Polska Media SA, nadawca Telewizji WP oraz Emitel SA, operator Multipleksu 8 naziemnej telewizji cyfrowej doszły do porozumienia w sprawie zakończenia sporu sądowego, który dotyczył płatności za usługi dostępu do MUX8.

28.12.2018 | przeczytano: 269 razy

Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.

07.12.2018 | przeczytano: 232 razy

Eurozet Radio Sp. z o.o. oraz Emitel S.A. podpisały nową, dziesięcioletnią umowę o świadczenie usług transmisji i emisji sygnału programu radiowego pod nazwą „Antyradio” w wybranych lokalizacjach Polsce.

29.11.2018 | przeczytano: 326 razy
Co regulacje UKE w sprawie Emitela oznaczają dla rynku?

Urząd Komunikacji Elektronicznej uznał, że spółka Emitel w Polsce posiada „znaczącą pozycję rynkową”. Poza językiem prawniczym pozycję „znaczącą” określa się po prostu jako monopolistyczną. W związku z powyższym UKE stworzył projekty regulacji, pozwalających na dostęp do istniejącej infrastruktury operatorom alternatywnym. Projekty te mają na celu podniesienie konkurencji na rynku, czego pozytywne skutki odczują nie tylko inni operatorzy, ale też cały rynek telekomunikacyjny, w tym widzowie i słuchacze.

29.01.2018 | przeczytano: 338 razy

Z początkiem nowego roku analitycy Haitong Bank przeanalizowali rynek mediów w Polsce i wyróżnili tematy, które według nich będą miały największe znaczenie dla mediów krajowych przez najbliższe 12 miesięcy. Przede wszystkim wskazują na słabą dynamikę rynku reklamowego, mimo dobrych obecnie wskaźników makroekonomicznych. Wśród kluczowych tematów wymieniają wprowadzenie wspólnego standardu widoczności reklam w internecie i negocjacje z Emitelem dotyczące opłat za MUX8. Zdaniem analityków na sytuację mediów znaczny wpływ będą mieć także frekwencja w kinach po wprowadzeniu zakazu handlu w niedzielę i rozpoczęciu się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej oraz rządowe plany dotyczące dekoncentracji mediów.

04.01.2018 | przeczytano: 714 razy
Tajemnicze zakłócenia: Emitel na dywaniku w KRRiT

7 lutego br. odbyło się spotkanie członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z przedstawicielami spółki EmiTel i Zarządu Telewizji Polskiej.

09.02.2017 | przeczytano: 370 razy
Nanovo wzmacnia swoją pozycję i zatrudnia specjalistów

Nanovo – młoda i dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna specjalizująca się dotąd w rozwiązaniach Digital Signage, poszerza swoją ofertę o nowe rozwiązania Customer Experience np. systemy kolejkowe i analitykę zachowań.

13.10.2016 | przeczytano: 1143 razy
Digital signage sposobem na reklamę w placówkach medycznych

Brak zezwolenia na prowadzenie kampanii promocyjnych w przychodni, rygorystyczne przepisy prawne oraz coraz bardziej wymagający właściciele placówek. Wszystko to sprawia, że dla firm z branży farmaceutycznej reklama, to często szereg zakazów, nakazów i ograniczeń. Jak z tego wybrnąć?

27.01.2016 | przeczytano: 1169 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764