logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emmedue: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Hybrydy Mark Andy – doświadczenia użytkowników, trendy rynkowe

Spadające nakłady etykiet, rosnąca liczba różnego rodzaju wersji danego produktu, potrzeba rozwoju nowych wzorów opakowań i etykiet oraz renowacji lub dywersyfikacji starych, coraz krótsze czasy realizacji zleceń i silna presja w zakresie poprawy parametrów jakościowych, a także coraz większa liczba zakładów produkcyjnych czy wytwórni różnego rodzaju asortymentu, które potrzebują etykiet w mniejszych nakładach – wszystko to wpływa na wybór technologii, w której zlecenia dotyczące ich drukowania należy (czytaj: opłaca się!) realizować. Coraz więcej drukarń na całym świecie dostrzega ten fakt i inwestuje w maszyny hybrydowe Mark Andy lub przygląda się tej technologii, planując inwestycje w nią w niedalekiej przyszłości. Drukarnie, które zdecydowały się na ten krok, wyliczają zalety tych inwestycji, inne je widzą i czekają na właściwy dla siebie moment, by wdrożyć tę technologię w swoich zakładach. Tymczasem wiele z firm inwestuje już w drugie i kolejne urządzenia hybrydowe Mark Andy, co potwierdza, że rozwiązania tego typu stają się odpowiedzią na aktualne potrzeby rynku.

11.01.2023 | przeczytano: 774 razy
Hybrydowa maszyna Mark Andy Digital Pro 3 w drukarni Emmedue

Zakup rolowej maszyny hybrydowej, pracującej w technice tonerowej  – Mark Andy Digital Pro 3 – otworzył przed włoską firmą Emmedue Srl nowy rozdział w jej historii. Od lat specjalizuje się ona w produkcji etykiet, w tym samoprzylepnych obsługując głównie klientów z lokalnego, włoskiego rynku. Inwestycja w nową maszynę, bazującą na technologii cyfrowej, umożliwi jej ekspansję na rynki zagraniczne, głównie do sąsiedniej Szwajcarii. Jak twierdzi Maurizio Maffioli – właściciel firmy, druk cyfrowy jest obecnie integralną i niezbędną częścią każdej chcącej się rozwijać drukarni etykietowej. Pozwala bowiem obsługiwać klientów, którzy – oprócz prac realizowanych w maszynach fleksograficznych czy offsetowych – chcą zlecać także niskie nakłady z personalizowanym tekstem i grafiką. Jak dodaje, maszyna Digital Pro 3 stała się w przypadku Emmedue idealną odpowiedzią na tego rodzaju potrzeby.

28.06.2022 | przeczytano: 888 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764