logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Premium: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Grupa Empik podsumowuje 2022 rok

Grupa Empik opublikowała raport finansowy za 2022 rok. Pokazuje on wzmocnienie we wszystkich obszarach działalności oraz konsekwentną realizację ambitnego planu inwestycyjnego.

17.07.2023 | przeczytano: 404 razy
Empik życzy „Wesołych przedswiąt”

W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko to, aby uniknąć tradycyjnej przedświątecznej „gorączki” i pędu, a w Święta skupić się na tym, co najważniejsze. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.

23.11.2021 | przeczytano: 478 razy

Pod hasłem „Każde miasto brzmi inaczej. Usłysz je w Warszawie” ruszyła kampania promocyjna pierwszej edycji festiwalu Miasto Muzyka by Empik. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-26 września na warszawskim Lotnisku Bemowo. Pierwszymi headlinerami są Beata Kozidrak i JIMEK, a w sierpniu zostaną ogłoszeni kolejni artyści. W ramach kampanii w najbliższą sobotę przy warszawskim Metrze Politechnika odsłonięty zostanie mural z wizerunkiem Radzimira Dębskiego. Fani będą mieli również możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać spotkanie z jednym z idoli.

08.07.2021 | przeczytano: 718 razy

Empik Marketplace notuje 3-cyfrową dynamikę wzrostu rok do roku. To jeden z filarów omnichannelowego rozwoju Grupy Empik i odpowiada już za 20% całościowej sprzedaży online. Platforma właśnie przekroczyła próg 2 mln zamówień zrealizowanych przez partnerów marki, a kolejny milion spodziewany jest jeszcze w tym roku.

16.03.2021 | przeczytano: 452 razy
Empik stawia na design

Od ręcznie wykonywanej polskiej porcelany Ende Ceramics, przez wyposażenie wnętrz, po kultową skandynawską DUKA – wystartowała Strefa Design by Empik. Nowy serwis przedstawia najciekawszą ofertę polskiego i zagranicznego wzornictwa. W wyborze prezentów na różne okazje pomogą specjalne kolekcje, tworzone przez ekspertów.

19.11.2020 | przeczytano: 880 razy (komentarzy: 19)
Empik Premium o 50%% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z szerokim pakietem korzyści jest dostępne o 50% taniej – w cenie 39,99 zł za cały rok.

06.08.2020 | przeczytano: 654 razy
Znane marki łączą siły z Empikiem

Wraz z dynamicznym wzrostem Empik.com znane marki i producenci chętnie gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce. Bezpośrednio do oferty firmy dołączają międzynarodowe brandy: Huawei, Philips, Samsung, SONY, Apple, DeLonghi, HP, Motorola czy MSI. Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do setek jakościowych i pożądanych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.

03.07.2020 | przeczytano: 892 razy
Audiobooki, e-booki i podcasty coraz bardziej popularne wśród Polaków

Ponad milion przesłuchanych audiobooków, 600 tysięcy przeczytanych e-booków oraz 550 tysięcy nowych pobrań aplikacji Empik Go umożliwiającej stały dostęp do wirtualnych książek. Tak w ostatnich miesiącach Polacy konsumowali kulturę. Empik Go przygotował zestawienie najpopularniejszych trendów w swojej aplikacji z okresu pandemii. Ten czas to także duży skok do przodu dla marki, która przekroczyła już 1 milion pobrań aplikacji na urządzenia mobilne.

09.06.2020 | przeczytano: 720 razy
Kampania aplikacji streamingowej Empik Music

Słuchanie muzyki na własnych zasadach – to główny przekaz właśnie startującej kampanii promującej aplikację do streamingu muzyki Empik Music. Kampanię launchującą przygotowała agencja Kamikaze. Jest to pierwszy projekt Kamikaze dla Empiku, a współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

20.05.2020 | przeczytano: 1555 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Euvic pomaga Empikowi wejść na rynek serwisów streamingowych

Empik, największa w Polsce sieć oferująca treści kulturalne i rozrywkowe, jak książki, filmy i muzyka, w ostatnich dniach udostępniła Empik Music – cyfrową usługę strumieniowania muzyki. Rzuca w ten sposób wyzwanie takim serwisom, jak Spotify, Tidal czy Apple Music. Partnerem technologicznym projektu był Euvic, jedna z największych polskich firm IT. Co ciekawe, projekt w znacznej mierze był realizowany w trybie pracy zdalnej z powodu pandemii koronawirusa. Pokazuje to, że wprowadzanie innowacji jest możliwe w każdych czasach.

15.05.2020 | przeczytano: 1028 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764