logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Employer Branding Institute: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11

More Bananas od marca 2021 obsługuje strony LINK4 Kariera, na Facebooku oraz na LinkedInie. Działania contentowe są elementem strategii employer brandingowej firmy ubezpieczeniowej, autorstwa Employer Branding Institute. Publikowane treści mają przybliżać świat jej pracowników i ich ciekawych, niebanalnych zainteresowań.

07.12.2021 | przeczytano: 1095 razy
Aldi startuje z kampanią employer brandingową

ALDI Polska rusza z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: Napędzają nas ludzie, po prostu. - Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień – nasi pracownicy – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska. Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości orazjutrze. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.

12.10.2021 | przeczytano: 510 razy

Biedronka - lider branży retail w Polsce, powierzyła działania na Facebooku krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas. Komunikacja ma na celu zaprezentowanie sieci sklepów jako stabilnego i przyjaznego środowiska pracy.

06.10.2021 | przeczytano: 398 razy
Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”

Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać nagrodzone, bo właśnie wystartowała kolejna edycja „Liderów Rekrutacji” OLX.

22.09.2021 | przeczytano: 1263 razy
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców

Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe Firmy”. Otwarte spotkanie z ekspertami odbędzie się już jutro – w czwartek, 13 czerwca br. o godz. 12:00 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.

14.06.2019 | przeczytano: 520 razy
Costa Coffee partnerem kampanii Pracujebolubie

Blisko dwie trzecie Polaków przyznaje, że nie lubi swojej pracy*. W efekcie obniża się efektywność zawodowa pracowników, są mniej kreatywni i częściej chorują. Jednak nastawienie można zmienić, o czym przekonuje kampania społeczna #PracujeBoLubie, realizowana przez Employer Branding Institute. Jej bohaterami są m.in. pracownicy COSTA COFFEE Polska, dla których poniedziałek, to drugi piątek.

25.11.2016 | przeczytano: 643 razy

Bez krawata, bez stresu, bez konieczności pisania CV i listu motywacyjnego. Łódzka agencja interaktywna Digital One zaprasza potencjalnych chętnych na jedyną w swoim rodzaju „luźną gadkę” o pracę. Spotkania speed recruitingowe odbywać się będą już w najbliższą środę, 1 lipca w  restauracji MitMi  w Łodzi (OFF Piotrkowska, ul. Piotrkowska 138/140).

29.06.2015 | przeczytano: 777 razy

Tej wiosny portal Pracuj.pl przeprowadził ogólnopolską kampanię pod hasłem Moda na HR. Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy.

28.07.2014 | przeczytano: 1381 razy

Agencja social mediowa Think Kong zostałam partnerem merytorycznym Podyplomowych Studiów Employer Brandingu na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Pierwsza edycja studiów rusza z końcem września.

26.08.2013 | przeczytano: 1151 razy

Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Coraz częściej Internauci informacje o warunkach pracy w danej firmie czerpią z serwisów społecznościowych. Najpopularniejszym źródłem takiej wiedzy jest GoldenLine, ale kandydaci przeszukują w tym celu również Facebook czy LinkedIn. Jest to duże wyzwanie dla pracodawców w obszarze budowania wizerunku firmy w sieci. Wymaga wprowadzenia zmian w komunikacji z pracownikami i potencjalnymi kandydatami, opartych na interakcji, a nie na wyłącznie biernym publikowaniu informacji na stronach kariery.

05.12.2011 | przeczytano: 1796 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764