logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 93
Endorfina Events rozwija kompetencje influencer marketingu

Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.

10.04.2024 | przeczytano: 344 razy
Endorfina Events świętuje 15 urodziny

21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.

27.03.2024 | przeczytano: 374 razy
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers

Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.

22.03.2024 | przeczytano: 379 razy
Stora Enso: proekologiczne opakowania jednostkowe z tektury litej

Stora Enso opublikowała kolejny z serii artykułów, związanych z budowaną przez nią w zakładach w Oulu (Finlandia) nową linią do produkcji tektury litej do opakowań jednostkowych. Tym razem koncentruje się on na jakości włókien drzewnych, jakie znajdą tu zastosowanie, pochodzących z należących do koncernu upraw leśnych na obszarze Skandynawii.

01.03.2024 | przeczytano: 442 razy
Endorfina Events podsumowuje rok 2023

Agencja oszacowała przychody na poziomie 50 mln PLN realizując łącznie 237 projektów. Dołączyła do 27names – największej sieci niezależnych agencji eventowych w Europie, rozbudowała stałą strukturę do 34 osób rozwijając nowe kompetencje, zrealizowała szereg wydarzeń korporacyjnych, które miały miejsce w Polsce i regionie, wystartowała Beksiński.Live – swój pierwszy autorski cykl wydarzeń biletowanych oraz została uznana Agencją Eventową Roku. 2024 będzie zaś rokiem jubileuszowym, w którym agencja świętować będzie 15-lecie istnienia na rynku.

11.01.2024 | przeczytano: 661 razy
Kampania Yves Saint Laurent Beauty

L’Oreal Polska wystartował z silną kampanią launchową nowego produktu marki Yves Saint Laurent Beauty, która obejmuje kanąły takie jak m.in.: TV, digital i OOH. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Działania potrwają do listopada. W kampanii wykorzystywane są m.in. niestandardowe formaty reklamowe, np. oferowane przez [m]Spark In-image Stripe, jak również działania z obszaru Augmented Reality.

20.10.2023 | przeczytano: 1026 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast.

Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

22.05.2023 | przeczytano: 502 razy
Więcej delikatności na miejskie niedogodności w kampanii Milka

Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

11.05.2023 | przeczytano: 731 razy

Po 5 latach współpracy główni udziałowcy grupy: Maciej Ledzion, Michał Dunin i Michał Kaleta podjęli decyzję o rozłączeniu struktury oraz działów shared service.

03.11.2022 | przeczytano: 424 razy
Amagraf wspiera polską kulturę za granicą

Firma Amagraf od lat aktywnie włącza się w różnego rodzaju działania branżowe w naszym kraju. Tym razem jednak wyszła poza ten schemat i wsparła 11. edycję Festiwalu Chopinowskiego „Belgrade Chopin Fest” poświęconego twórczości Fryderyka Chopina, jaki odbywał się w dniach 10-15 października w Serbii. Jak podkreślają właściciele firmy to z jednej strony doskonała okazja do promocji naszego kraju za granicą, ale także miasta Zgierz, gdzie firma ma swoją siedzibę. Amagraf widzi też duży potencjał na rynku serbskim do promocji materiałów polskich producentów, jakie znajdują się w jej ofercie, dlatego włączył się w tego typu działania.

21.10.2022 | przeczytano: 974 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 93)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764