logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Enea: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe

Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku.

28.03.2024 | przeczytano: 454 razy
Modułowe reaktory jądrowe: kampania edukacyjna Enea

Zgodnie ze Strategią Rozwoju, Enea będzie inwestować w zeroemisyjne, stabilne i nowoczesne moce wytwórcze, zapewniając klientom bezpieczeństwo energetyczne. Poszukując możliwości rozwojowych nowych linii biznesowych, Grupa Enea wskazuje również na technologię SMR – małych reaktorów jądrowych, których komercjalizacja przyczyni się do szybszej dekarbonizacji polskiej gospodarki. Enea rozpoczyna właśnie działania edukacyjne, których celem jest przedstawienie i zainteresowanie osób w każdym wieku, zwłaszcza młodych, światem technologii jądrowej.    

01.02.2024 | przeczytano: 452 razy
Enea już na dachu poznańskiego stadionu

Dwa, ogromne napisy „Enea Stadion” zostały zamontowane na dachu poznańskiego obiektu. To efekt nawiązania współpracy koncernu energetycznego ze stadionem miejskim. Od lipca 2023 r. największa arena sportowa w Wielkopolsce, na której swoje mecze rozgrywa Lech Poznań nosi nazwę Enea Stadion.

23.01.2024 | przeczytano: 503 razy
Startuje kampania społeczna „Pomóż, by chciało im się żyć”

„Tatuś…?”, „tatuś…?” – pyta 3-letnia Matylda, wskazując na ojców dzieci z jej żłobka. Wieczorami, zamiast słuchać bajek, ogląda zdjęcia swojego Taty, którego nigdy nie poznała. Był żołnierzem-saperem a zginął podczas akcji, zanim się urodziła. Matylda oraz Kuba i Piotruś to bohaterowie 5 odsłony ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Dorastaj z Nami i Koalicji: Razem dla Bohaterów pod nazwą „Dla Ciebie zginął żołnierz, strażak, policjant, dla nich Tata”, w tym roku realizowanej pod hasłem: „Pomóż, by chciało im się żyć”. Partnerem konferencji otwierającej kampanię jest Enea S.A.

15.11.2023 | przeczytano: 620 razy
Body Chief sponsorem Lecha Poznań UAM

Jeden z największych w kraju producentów oraz dostawców cateringu dietetycznego, Body Chief został sponsorem Lecha Poznań UAM. Logo marki - w najbliższym sezonie - znajdzie się na froncie koszulki meczowej żeńskiego zespołu Kolejorza.

04.08.2023 | przeczytano: 419 razy
Enea Stadion – od dziś nowa nazwa stadionu miejskiego w Poznaniu

Enea została sponsorem tytularnym stadionu miejskiego w Poznaniu. Enea Stadion jest jedną z największych i najważniejszych aren sportowych w Polsce. Na boisku przy Bułgarskiej mecze rozgrywa duma Wielkopolski – Lech Poznań.

28.07.2023 | przeczytano: 1179 razy
Agencja Adheads zmienia identyfikację wizualną i uspójnia nazewnictwo

Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, agencja opracowała nową identyfikację wizualną zgodną z nową strategią komunikacji wyrażoną w angielskim claimie „thinking ahead”. To krótkie zdanie wyraża ambicje zarówno strategii rozwoju, jak i osobowości zespołu, który tworzy Adheads.

28.06.2023 | przeczytano: 886 razy
#Dobrenawykienei, czyli jak oszczędzać energię elektryczną

Enea rozpoczyna akcję edukacyjną dotyczącą oszczędzania energii pod hasłem „Niech #DobreNawykiEnei staną się zwyczajem”. Wicelider rynku energii elektrycznej w Polsce zachęca do drobnych zmian w codziennym życiu i użytkowaniu sprzętów zasilanych energią elektryczną. Dobre nawyki, wprowadzane bez wielkich wyrzeczeń, mogą wpłynąć na innych – być dobrym przykładem i stać się zwyczajem w większej grupie lub w całej społeczności.

19.06.2023 | przeczytano: 477 razy
Startuje kampania #Eneajestfair

Grupa Enea powołała do życia „Drużynę z zasadami #EneaJestFair”. To element kampanii edukacyjnej pod hasłem „Warto być uczciwym, wszyscy na tym zyskujemy!”. Jej celem jest promowanie dobrych praktyk prowadzenia biznesu, uświadamianie otoczenia w zakresie zapobiegania sytuacjom korupcyjnym oraz budowa kultury organizacyjnej opartej o uczciwość. Start akcji nie jest przypadkowy – 9 grudnia to Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Korupcji.

13.12.2022 | przeczytano: 292 razy
Enea wspiera kampanię informacyjną Towarzystwa Obrotu Energią

To już ósma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. „Sprawdź kto”. Jej celem jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne, wśród nich również Grupa Enea.

04.04.2022 | przeczytano: 436 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764