logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eniro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 95
Sylwester Kubiak Dyrektorem Sprzedaży Gemius w Polsce

Począwszy od marca 2023 Sylwester Kubiak objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Gemius w Polsce. W nowej roli będzie odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz współpracę z kluczowymi klientami.

10.03.2023 | przeczytano: 554 razy
Izabela Biedrowska-Pawlak przechodzi ze Stroer Media do Httpool

Do Httpool Polska dołącza Izabela Biedrowska-Pawlak, która stanie na czele teamu odpowiedzialnego za obsługę Spotify.

16.02.2022 | przeczytano: 716 razy
Marketing rekrutacyjny zyskał nowe, mobilne rozwiązanie w walce o uwagę kandydata

Sytuacja na rynku pracy mobilizuje firmy do poszukiwania nowych, atrakcyjnych sposobów dotarcia do kandydatów i wyróżnienia się jako pracodawca. Eniro Polska wykorzystuje w tym celu innowacyjny pomysł wdrożony przez polski start-up Waywer. Rozwiązanie to pozwala na spersonalizowaną komunikację z kandydatami w procesie rekrutacyjnym za pośrednictwem wideo-wiadomości na telefon jeszcze przed pierwszym spotkaniem z rekruterem.

26.11.2018 | przeczytano: 586 razy
Copywriting dla MSP w ofercie Panoramy Firm

Małe i średnie firmy aktywnie poszukują klientów za pośrednictwem Internetu. Mają o co walczyć, gdyż liczba polskich internautów osiągnęła już 27 milionów według badania PBI z sierpnia 2018 i stale rośnie. Kluczową kwestią dla przedsiębiorców stają się nowoczesne narzędzia marketingu internetowego, które poprawiają widoczność w sieci i zachęcają klientów do zakupu ich produktów oraz usług. Odpowiadając na te potrzeby w wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl wdrożono nowe rozwiązanie - profesjonalny copywriting.  

28.09.2018 | przeczytano: 481 razy
Klimatyzacja w letnich statystykach Panoramy Firm

Początek kalendarzowej jesieni 2018 nie rozpieszcza nas pogodowo, za to tegoroczne lato zaskoczyło nas wysokimi temperaturami i dużą liczbą słonecznych dni. Zdaniem meteorologów było ono najcieplejsze od ponad 200 lat, a więc niemal od momentu rozpoczęcia fachowych pomiarów. Wspaniała pogoda cieszyła turystów, natomiast dała się we znaki rolnikom, sadownikom czy mieszkańcom dużych miast. Nic dziwnego, że w statystykach zapytań o produkty i usługi w lokalnej wyszukiwarce panoramafirm.pl znaczące wzrosty podczas lata 2018 zanotowały branże powiązane z klimatyzacją.

27.09.2018 | przeczytano: 543 razy
Mariusz Mika odpowiedzialny za New Business w Newspoint

Mariusz Mika przeszedł z Datarino do Newspoint – firmy zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Objął w niej stanowisko Head of New Business. Rolą Mariusza będzie pozyskiwanie nowych klientów na kompleksowe usługi analityczne oparte na danych z monitoringu oraz zwiększenie skali przychodów Newspoint.

26.06.2018 | przeczytano: 944 razy
Nowy system recenzji w wyszukiwarce Panoramafirm.pl

Jak pokazują wyniki wielu badań, konsumenci przed zakupem produktów i usług sprawdzają opinie innych internautów. Co więcej, postrzegają je jako informacje pomocne w podjęciu decyzji zakupowej. Komentarze klientów, dostępne w serwisach działają podobnie jak rekomendacje od znajomych - dzięki nim jesteśmy skłonni, aby chętniej nabyć produkt lub skorzystać z usług danej firmy.

12.04.2018 | przeczytano: 2481 razy
Kampania Panoramy Firm na ulicach polskich miast

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki Panorama Firm, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Firma promuje ofertę marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Czy Twoja firma chce rosnąć w Internecie?”. Będzie można ją zobaczyć zarówno na billboardach w największych polskich miastach, jak również w wybranych kinach i w sieci.

27.02.2018 | przeczytano: 613 razy
Serwis Budownictwo.pl wzbogacony nowy kontentem poradnikowym

Serwis Budownictwo.pl, należący do Eniro Polska, ułatwiający porównywanie cen produktów budowlanych, znacząco powiększył swoją bazę. Teraz w porównywarce użytkownicy mają do dyspozycji ponad 800 000 różnych produktów. Użytkownicy serwisu mogą także skorzystać z branżowych porad i inspiracji dostępnych na stronie Budownictwo.pl. To szczególnie przydatne w sytuacji, gdy rośnie zainteresowanie materiałami i usługami budowlanymi.

30.01.2018 | przeczytano: 507 razy

W pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, o 133 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie, co przełożyło się na dynamikę wzrostu na poziomie 8 proc. Kluczowy wpływ na tempo rozwojowe miały: wideo online, serwisy społecznościowe oraz programmatic. W świetle obecnej koniunktury zatrzymały się wydatki na tradycyjną reklamę graficzną oraz mobile.

06.11.2017 | przeczytano: 1032 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 95)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764