logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eobuwie.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Eobuwie.pl w Modivo S.A.

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

22.06.2022 | przeczytano: 723 razy
Modivo i Eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.

20.04.2022 | przeczytano: 504 razy
Kampania i rozbiegany konkurs Asics x Eobuwie

ASICS od początku swojego istnienia działa w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” (ang. Sound Mind, Sound Body), wierząc w kojący wpływ sportu nie tylko na ciało, ale również umysł. W najnowszej kampanii, zrealizowanej przy współpracy z Eobuwie.pl, japońska marka przybliża inspirujące historie członków globalnej społeczności ASICS FrontRunner i zachęca do udziału w „rozbieganym” konkursie.

31.03.2022 | przeczytano: 587 razy
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej

Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.

03.12.2021 | przeczytano: 608 razy

Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.

22.09.2021 | przeczytano: 359 razy
Value Media startuje z międzynarodową kampanią dla Eobuwie.pl

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.

06.09.2021 | przeczytano: 994 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Value Media wspólnie z Mediaplus Prague, które należy do Group One, prowadzą kampanię w radiu i OOH oraz wspierają eobuwie.pl & MODIVO w działaniach reklamowych w prasie (Metro Praha) na rynku czeskim. Komunikacja dotyczy otwarcia pierwszego stacjonarnego sklepu eobuwie.pl & MODIVO poza Polską.

09.08.2021 | przeczytano: 521 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Współpraca Adidas z Eobuwie.pl: mural z sylwetką buta, który oczyszcza powietrze

Z początkiem kwietnia w centrum Warszawy powstał ponad 250-metrowy mural promujący legendarny model butów adidas Stan Smith. W ramach lokalnej kampanii nowej odsłony tego kultowego modelu, eobuwie.pl oraz adidas połączyli siły, aby stworzyć projekt, który podobnie jak nowe Stan Smith podkreśla istotę dbania o środowisko. Launchowi nowych ekologicznych butów adidas Stan Smith towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R. Za realizację muralu odpowiadało Good Looking Studio.

16.04.2021 | przeczytano: 1600 razy
Value Media z kampanią dla marek Eobuwie.pl i Modivo

Marki eobuwie.pl i Modivo we współpracy z Value Media rozpoczynają wiosenną komunikację na rynku polskim i chorwackim. Agencja mediowa należąca do Group One odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.

15.03.2021 | przeczytano: 570 razy

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl S.A. Do zadań agencji będzie należała koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.

02.03.2020 | przeczytano: 634 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764