logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epica Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Ads Experts zakupi media digital

Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.

08.04.2024 | przeczytano: 274 razy

Platforma "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle", zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła 1. miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024. Dodatkowo, McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.

10.03.2024 | przeczytano: 595 razy
Nowy Game Cinematic Showreel od Platige Image

Call of Duty: Vanguard & Warzone, Dying Light 2 Stay Human, Vampire: The Masquerade – Bloodhunt oraz Company of Heroes 3, to tytuły cinematików i trailerów, które możemy zobaczyć w najnowszym Game Cinematic Showeel. W dwuminutowym materiale możemy obejrzeć najciekawsze projekty zrealizowane w ostatnim czasie przez studio Platige Image.

19.04.2023 | przeczytano: 572 razy
Cinematic do Dying Light 2: Stay Human autorstwa Platige Image z prestiżową międzynarodową nagrodą

Zwiastun do drugiej części kultowej gry otrzymał srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja. Stworzony dla Techlandu Dying Light 2 Stay Human Cinematic Trailer opowiada o tym, czym jest moralność w czasach apokalipsy. Produkcja Platige Image była nominowana także za zdjęcia i reżyserię.

09.12.2022 | przeczytano: 620 razy
Gong ze Złotem na Clio Entertainment Awards

Agencja kreatywna GONG (Group One) zdobyła Złoto za kampanię “Sztuka Kradzieży” zrealizowaną dla Netflix. Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana za ten projekt.

16.11.2022 | przeczytano: 1264 razy
Gong, MSL, Wavemaker i Netflix – polskie agencje ze Złotą Statuetką Cannes Lions

Czy kradzież może być sztuką? Wspólny projekt agencji GONG, MSL i Wavemaker dla Netflix pokazuje, że tak. Podczas wczorajszej gali Cannes Lions, kampania „Sztuka kradzieży” została nagrodzona Złotym Lwem w kategorii „Outdoor”.

21.06.2022 | przeczytano: 1027 razy
„Gdzie są nasze Patronki?” nominowane do The Gerety Awards 2021

Kampania „Gdzie są nasze Patronki?” realizowana dla Banku BNP Paribas znalazła się na shortliście The Gerety Awards – międzynarodowego konkursu reklamowego, którego twórczyniami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Inicjatywa, za której ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital odpowiada VMLY&R Poland, została nominowana w kategorii Work For Good Cut – Alternative.

25.06.2021 | przeczytano: 761 razy
Natalia Borawska w gronie jurorek Gerety Awards 2021

Natalia Borawska, associate creative director w VMLY&R Poland, znalazła się w gronie tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Gerety Awards.

26.01.2021 | przeczytano: 839 razy
Aleksandra Matuszewska i Anna Ciepłucha wzmacniają Grupę Komunikacja Plus

Aleksandra Matuszewska obejmie nowopowstałe stanowisko Group Account Director w GK+, a Anna Ciepłucha wesprze team digitalowy jako Online Campaign Manager w Proomni, spółce należącej do Grupy.

21.12.2020 | przeczytano: 976 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

02.11.2020 | przeczytano: 658 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764