logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erbud: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Flashmob na Dworcu Centralnym w Warszawie

Zamrożenie, wycofanie, wewnętrzna blokada przed wejściem w dorosłe życie – na taki problem wśród podopiecznych domów dziecka uwagę chciała zwrócić Fundacja ERBUD, która zorganizowała nietypowy happening na Dworcu Centralnym w Warszawie

13.03.2024 | przeczytano: 343 razy
Bartosz Semegin dołącza do We!re Fantasy

Bartosz Semegin ponownie wrócił w szeregi grupy Fantasyexpo, dołączając do WE!RE Fantasy kierowanej przez Mateusza Góreckiego. Obejmie on stanowisko Senior Account Managera zespołu specjalizującego się w markach nieendemicznych.

17.01.2023 | przeczytano: 396 razy
Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, Prezesa mBanku, 8 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.

17.11.2022 | przeczytano: 1152 razy
Druga edycja PR Wings za nami

15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich, a także Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka.

16.09.2022 | przeczytano: 808 razy
Znamy wyniki półfinału Konkursu PR Wings 2022

Niezależne Jury składające się z 40 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród w Konkursie PR Wings 2022 organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Znamy zatem po trzech nominowanych w 14 podstawowych kategoriach konkursowych. Podobnego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę w piętnastej kategorii specjalnej - spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu. W II etapie głosowania jurorzy wybiorą teraz finalnych laureatów, którzy zostaną ogłoszeni 15 września na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

06.09.2022 | przeczytano: 1198 razy
Zmiany w dziale produkcji Endorfina Events

Do zespołu endorfina events dołączyły Senior Project Managerka, Gosia Trepka i Junior Event Managerka - Pola Gil. endorfina events rozwija dalej dział produkcji odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów i nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami na wysokim poziomie.

24.08.2022 | przeczytano: 1624 razy
Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce

Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego przez IQS we współpracy z agencją Gameset, która ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu.

14.06.2022 | przeczytano: 1491 razy
Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii

25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.

27.05.2022 | przeczytano: 768 razy
9 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród Mixx Awards

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.

20.05.2022 | przeczytano: 809 razy

Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud marka zaangażowała środowisko esportowe do poruszenia tematu pisowni słowa „esport”.

24.02.2022 | przeczytano: 430 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764