logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EssenceMediacom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Żywiec Zdrój z nową kampanią „Jakość z natury”

Wraz z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 268 razy
Young Leosia i muzyczna loteria Orbit Refreshers

Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 347 razy
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook

Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.

20.05.2024 | Personalia | przeczytano: 401 razy
Kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic

Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.

15.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 504 razy
Coca-Cola odkrywa lato w kampani Endless Summer

Fani Coca-Cola mają niepowtarzalną możliwość przeżycia Prawdziwej Magii i zdobycia biletów na najgorętsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek.

14.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 385 razy
Young Leosia ambasadorką marki Orbit Refreshers

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 451 razy
Maxi Zoo rusza z rebrandingiem i nową kampanią

Sieć sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo, rozpoczyna proces rebrandingu. W całej grupie Fressnapf właśnie wystartowała międzynarodowa kampania 360 stopni, po raz pierwszy prezentująca klientom nowe logo. Działania komunikacyjne, a także nowoczesna odsłona wizualna marki, podkreślają kluczowe dla Maxi Zoo wartości wyrażone w haśle: „Wasze szczęście to nasza radość”.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 481 razy
Kampania M&M’s w wersji mini

Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie. W mediach społecznościowych ruszyła nowa kampania M&M’s.

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 344 razy
Ad Fusion wchodzi na rynek reklamy programmatic

Na rynku reklamy programatycznej pojawił się nowy gracz. Ad Fusion to innowacyjna i elastyczna platforma DSP, wykorzystująca technologię programmatic oraz sztuczną inteligencję. Z rozwiązania korzystają już największe domy mediowe, jak Wavemaker, GroupM, EssenceMediacom, Reprice oraz Mindshare.

07.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 577 razy
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa

Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.

24.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 345 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764