logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro 2012: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 146
Rafał Jakubowiak dyrektorem Pionu Marketingu Link4

Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4 dołączył od czerwca Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.

10.06.2024 | Personalia | przeczytano: 480 razy

Od 30 czerwca Ewelina Sapińska pełni obowiązki dyrektora Ośrodka Dokumentacji i Zbiorów Programowych. 1 sierpnia Mirosław Rogalski został powołany na stanowisko dyrektora Akademii Telewizyjnej. Od 16 sierpnia Waldemar Pietryka p.o. zastępcy dyrektora Biura Zarządzania Kapitałem Ludzkim.

28.08.2023 | Świat mediów | przeczytano: 408 razy
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat

Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.

27.09.2022 | Świat mediów | przeczytano: 1132 razy (komentarzy: 1)
Flaga sektorówka na Pol'and'Rock Festival 2021

Flaga sektorówka to już dziś symbol siły płynącej ze współdziałania, zachęca do odkrywania tego, co łączy ludzi i jednoczy wokół pozytywnych idei. Po raz kolejny SICO Polska razem z drugim fundatorem flagi, firmą Opinion Strefa Druku, zdecydowali się użyczyć flagę na prośbę człowieka-instytucji Jurka Owsiaka, aby zaistniała jednocząc pozytywne idee na Pol'and'Rock Festival 2021, który w tym roku miał miejsce na Lotnisku Makowice- Płoty, 29-31 lipca 2021

03.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 1309 razy
Tyskie przekonuje Irlandczyków, żeby dopingowali Polskę podczas Euro

Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy – reklamą z tym apelem opublikowaną w największym Irlandzkim dzienniku, marka Tyskie zachęca irlandzkich kibiców do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją, który odbędzie się 14 czerwca w Sankt-Petersburgu.

11.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 609 razy

Z początkiem czerwca redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego” zostanie Paweł Wołosik, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Do segmentu sportowego Ringier Axel Springer Polska dołączy Jacek Stańczyk, który obejmie stanowisko redaktora naczelnego serwisów sportowych online. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Widulińskiego, który będzie pełnił nową funkcję head of sport Ringier Axel Springer Polska.

20.05.2020 | Świat mediów | przeczytano: 894 razy
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje

W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na kilkadziesiąt minut pogrążyły się najważniejsze polskie obiekty i zabytki.

27.03.2020 | Z rynku | przeczytano: 611 razy
Prawa autorskie do flagi, godła, barw narodowych i herbów

Słyszeliście o pościeli patriotycznej? Może chcecie komuś sprezentować (lub zaprojektować) bluzę czy kubek z motywem polskiej flagi lub herbu województwa? Prawo wyraźnie zakazuje umieszczania symboli państwowych – i tylko państwowych – na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego. Przynajmniej co do zasady. Czy wiąże się to z prawami autorskimi? Po części tak, mimo że same symbole państwa… nie są objęte ochroną prawa autorskiego. Skomplikowane? Zdecydowanie tak. Dlatego powstał ten artykuł, z którego artyści, publicyści, naukowcy i handlowcy dowiedzą się na jakich zasadach mogą wykorzystywać symbole, od narodowych po lokalne. A więc, jaki znak Twój?

30.12.2019 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 5657 razy
Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży o cztery nowe osoby

Selectivv to firma specjalizująca się w danych lokalizacyjnych, która gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych. Uzyskane informacje wykorzystuje do realizacji kampanii mobile marketingowych, prowadzenia projektów badawczych, świadczenia usług  consultingowych oraz analiz z obszaru big data. W związku z coraz większą liczbą projektów zarówno komercyjnych jak i społecznych, w jakie zaangażowana jest firma w 2019 roku, a także postępującą ekspansją na rynkach zagranicznych, Selectivv zdecydował się rozszerzyć swój dział sprzedaży o czterech nowych specjalistów. Z początkiem roku do firmy dołączyli: Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski.

09.01.2019 | Z rynku | przeczytano: 918 razy
Jak błyszczą w sieci polskie gwiazdy? Viva! prezentuje „Wykres sławy”

Czyjego nazwiska częściej szukają w sieci Polacy: Anny Lewandowskiej czy Magdy Gessler? Która polska gwiazda od lat najskuteczniej podtrzymuje zainteresowanie swoją osobą? Jakie wydarzenie wywołało w internecie większy szum - narodziny córeczki Roberta Lewandowskiego czy jego nowa fryzura?

12.12.2018 | Świat mediów | przeczytano: 484 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 146)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764