logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro 2024: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Rok w wyszukiwarce – czego szukaliśmy w 2024 roku w Google?

Rok 2024 upłynął pod znakiem wydarzeń politycznych, sportowych i popkulturowych, co znalazło odzwierciedlenie w corocznym zestawieniu Rok w wyszukiwarce. Polki i Polacy z pasją śledzili Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, a także wyszukiwali informacji dotyczących wyborów w Polsce i w USA. W świecie rozrywki prym wiodły polskie produkcje: nowa odsłona Akademii Pana Kleksa oraz serial 1670. Zainteresowaniem cieszył się również warszawski koncert Taylor Swift. Nie zabrakło także praktycznych pytań: od zarobków radnych po koszt zdobycia Mount Everest.

10.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 129 razy
Inwestycje reklamowe w wideo wzrosły w pierwszych 3 kw. 2024 r.

Wydatki reklamowe w segmencie wideo, obejmującym telewizję i wideo online, wzrosły w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 11,1% rok do roku, a ich wartość wyniosła 4,81 miliarda zł – wynika z analizy Publicis Groupe.

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 247 razy
Medialne echa Euro 2024 i powrót krajowych rozgrywek

Zmagania polskich piłkarzy na niemieckich boiskach skończyły się w czerwcu, ale to początek lipca był czasem komentarzy, analiz i wielu podsumowań występu Biało-Czerwonych w tegorocznych Mistrzostwach Europy. W połowie miesiąca powróciły rozgrywki PKO BP Ekstraklasy oraz Betclic 1. Ligi, a to zaowocowało sporym wzrostem medialności polskich klubów – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 644 razy
Biuro Reklamy TVP podsumowuje Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Lider widowni telewizyjnej, znakomite wyniki w internecie i znaczący wzrost przychodów komercyjnych – tak w skrócie wygląda podsumowanie ostatnich igrzysk w Telewizji Polskiej. Biuro Reklamy TVP podaje szczegóły.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 408 razy
Inwestycje reklamowe w wideo wzrosły w pierwszym półroczu 2024

Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym półroczu 2024 r. o 11,2% a jego wartość wyniosła 3,27 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe.

08.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 797 razy

Obserwacja zachowań ponad 1,5 mln konsumentów w przeszło 38 tys. placówek spożywczych sieci handlowych wykazała, że w I półroczu br. ogółem ruch wzrósł w nich o 5,5% rdr. Najbardziej zwiększył się w hipermarketach, bo o 10,4%. Sieci convenience rdr. zyskały 9,2%, dyskonty – 4%, a supermarkety – 0,3%. Do tego liczba unikalnych klientów urosła o 0,9% rdr. Wzrosty odnotowały sklepy convenience – o 2,7%, supermarkety – o 1,6%, a także hipermarkety – 0,3%. Ponadto zwiększyła się średnia liczba wizyt przypadająca na jednego klienta. Jak twierdzą autorzy raportu ww. wzrosty to w dużej części zasługa Euro 2024. Z kolei patrząc na dane historyczne, można przytoczyć poprzedni raport. Zgodnie z nim, cały ub.r. pod względem ruchu był na minusie. Było też mniej kupujących.

30.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 379 razy
Redakcje sportowe RAS Polska gotowe na Igrzyska Olimpijskie

Na rozpoczynające się 26 lipca br. Igrzyska Olimpijskie w Paryżu Przegląd Sportowy Onet przygotował specjalny cykl programów „Misja Paryż”. Program będzie emitowany codziennie o godzinie 13:00 na stronie głównej serwisu Przegląd Sportowy Onet, w mediach społecznościowych Przeglądu Sportowego Onet i na stronie głównej Onetu. W czasie Igrzysk Olimpijskich Przegląd Sportowy będzie się ukazywać codziennie, a w dniu ich rozpoczęcia na rynku ukaże się także ponadstustronicowy Skarb Kibica Paryż 2024.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 583 razy
Łukasz Piszczek nawiązał współpracę z marką Recman

W ostatnim czasie szerokim echem odbiła się informacja o powrocie Łukasza Piszczka do Borussi Dortmund w roli asystenta trenera Nuriego Sahina. To wielkie wyróżnienie dla byłego obrońcy, który spędził w tym klubie wiele lat swojej zawodowej kariery. Teraz, jako członek sztabu szkoleniowego, będzie mógł dzielić się bogatym doświadczeniem i wiedzą z młodszymi zawodnikami, kontynuując piłkarską podróż na zupełnie nowym poziomie.

23.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 490 razy
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024

Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 423 razy
Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach. Lewandowski na czele

W czerwcu 2024 roku nazwisko kapitana reprezentacji Polski było odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki i to wiele razy. Czy Lewandowski zagra na Euro? Co stało się Lewandowskiemu? Czy bez Lewandowskiego nie mamy po co jechać na turniej? Na mistrzostwa ostatecznie pojechaliśmy z Lewandowskim, choć nie wystąpił on w pierwszym meczu z Holandią. Również o pozostałych kadrowiczach pisało się w czerwcu w polskich mediach o wiele więcej niż we wcześniejszych miesiącach. Największy wzrost publikacji odnotował natomiast Kacper Urbański – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

13.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 450 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764