logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro RSCG 4D: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 58
Ania Gadecka dołącza do Dziadka do orzechów

Anna Gadecka dołączyła do działu kreacji agencji Dziadek do orzechów. Pełni tam rolę associate creative directora i od razu rozpoczęła pracę przy największych projektach agencji.

10.06.2022 | przeczytano: 525 razy
4Frame z nowym Dyrektorem Kreatywnym i PR Managerem

Do zespołu agencji 4Frame dołączył nowy Dyrektor Kreatywny. Piotr Zawałło posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Zespół zasiliła również Emilia Klepacka, obejmując stanowisko PR Managera. Pojawienie się nowych osób w 4Frame jest związane z rozwojem agencji i wzmocnieniem jej kompetencji w obszarze działań 360.

23.05.2017 | przeczytano: 2040 razy
Euro RSCG Worldwide zmienia nazwę na Havas Worldwide

Holding Havas poinformował, że w ramach globalnych działań rebrandingowych mających na celu podkreślenie prostszej struktury oraz ujednoliconej kultury korporacyjnej zmienia nazwę sieci Euro RSCG Worldwide na Havas Worldwide.

25.09.2012 | przeczytano: 2250 razy

Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat „męską dupę” i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.

03.09.2012 | przeczytano: 2078 razy

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy Kibiców), 35% wzrost sprzedaży Coca-Coli w strefie kibica w Warszawie - to wyniki marketingowej aktywacji Coca-Cola na UEFA EURO 2012, którą przygotowała i zrealizowała agencja Euro RSCG 4D.

06.08.2012 | przeczytano: 1761 razy (komentarzy: 1)
Telewizyjna kampania marki ViscoplastZobacz wideo

Firma 3M wystartowała z kampanią reklamową plastrów marki Viscoplast. W spocie będziemy mieli okazję zobaczyć m.in. nowość rynkową – Plastry Żelowe Na Pęcherze.

31.07.2012 | przeczytano: 964 razy

Euro RSCG 4D jest pomysłodawcą i twórcą reklamy promującej aplikację Samsung Hope Relay Ruszaj Pomagać. Celem spotu jest wzmacnianie świadomości marki Samsung jako oficjalnego sponsora Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, a także zachęcenie do ściągnięcia aplikacji i pomoc w sfinansowaniu wakacji dla dzieci z Wiosek Dziecięcych SOS, wspieranych przez markę.

26.07.2012 | przeczytano: 909 razy

Euro RSCG 4D została nagrodzona w konkursie Golden Arrow w kategorii Experiential marketing. Jury uhonorowało agencję za projekt „WCG 2011 Samsung Euro Championship” zrealizowany dla Samsung Electronics Polska.

10.07.2012 | przeczytano: 857 razy

Kampania „Daj włos” zrealizowana przez agencję Euro RSCG 4D dla fundacji Rak’n’Roll otrzymała tytuł Kampanii Społecznej Roku 2011 w kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO). Obok kampanii „Boskie Matki” autorstwa tej samej agencji, „Daj włos” została wyróżniona także w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej.

08.06.2012 | przeczytano: 1275 razy
Euro RSCG 4D autorem koncepcji kreatywnej dla marki Huggies

Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies – to nowa kreatywna platforma, pod którą marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Autorem koncepcji strategicznej dla jednego z największych producentów pieluszek dla dzieci w Polsce – Kimberly-Clark jest agencja Euro RSCG 4D. Działania mają na celu budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku marki.

18.05.2012 | przeczytano: 1254 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 58)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764