logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euro-Reklama: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 185
25 lat Agfa w Polsce: wspomnienia i prezentacje planów

W tym roku mija 25-lecie polskiego oddziału firmy Agfa. Z tej okazji 28 listopada w warszawskim teatrze Capitol – z udziałem prawie 200 gości z kraju i zagranicy – odbyło się jubileuszowe spotkanie, podczas którego przypomniano najważniejsze wydarzenia w historii Agfa-Gevaert, również w kontekście działalności prowadzonej przez nią w naszym kraju. Nie zabrakło omówienia obecnej sytuacji firmy oraz jej planów związanych ze strategicznymi rynkami, na których belgijski producent jest obecny. Wydarzenie uświetnił spektakl „Przekręt (nie)doskonały” w wykonaniu aktorów teatru Capitol, a zwieńczył je koktajl połączony z degustacją jubileuszowego tortu.

04.12.2019 | przeczytano: 1482 razy
Fotolia na targach Reklama360

Bank zdjęć Fotolia będzie obecny na targach Reklama360, nowym wcieleniu znanej branżowej imprezy Euro-Reklama w Poznaniu. W dniach 14-16 maja w pawilonie 6A, na stoisku nr 6 serwis Fotolia zaprezentuje najnowszą ofertę, a na odwiedzających czekać będą liczne atrakcje.

09.05.2014 | przeczytano: 1905 razy
Wybór Konsumentów targów Euro-Reklama dokonany

Zakończyło się głosowanie na najlepszy produkt, wybrany spośród laureatów Złotych Medali Międzynarodowych Targów Poznańskich, przyznanych na targach EURO – REKLAMA 2013 w Poznaniu.

25.06.2013 | przeczytano: 1077 razy
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: Mutoh, Durst i Summa na stoisku Atrium

Stoisko Atrium Centrum Ploterowe wielkością dominowało podczas poznańskiej Euro-Reklamy i Poligrafii. Dystrybutor zaprezentował najpopularniejsze plotery takich marek jak: Mutoh, Durst i Summa.

19.06.2013 | przeczytano: 3088 razy
Plotery Zenith na targach Euro-Reklama i Poligrafia 2013

Nie mało zamieszania na polskim rynku ploterowym jak i na targach Euro-Reklama i Poligrafia poczyniły plotery marki Zenith. Powód? Jakość i niska cena.

12.06.2013 | przeczytano: 1226 razy
Duże zainteresowanie materiałami Ikonos na Euro-Reklamie

Ikonos - polski producent a zarazem dystrybutor materiałów do druku wielkoformatowego z powodzeniem zaprezentował pełna ofertę mediów. Nie zabrakło także pokazów oklejania pojazdów z Chevroletem Camaro z roku 1967 w roli głównej. Można też było wygrać całą paletę materiałów.

12.06.2013 | przeczytano: 776 razy
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: podsumowanieZobacz fotorelację

Za nami świętujące swoje 40. lecie Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA oraz obywające się w tym samym miejscu i terminie Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA. W dniach 21-24 maja do Poznania zawitało 8 700 profesjonalistów zainteresowanych najnowszymi propozycjami rynku.

28.05.2013 | przeczytano: 2705 razy
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień trzeci pod znakiem rekorduZobacz fotorelację

Na targach Euro-Reklama i Poligrafia 2013 w Poznaniu, podczas wydarzenia organizowanego przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie ustanowiono nowy rekord, w konkurencji, która polegała na całkowitym oklejeniu samochodu marki Porsche Cayman na czas.

23.05.2013 | przeczytano: 2167 razy
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień drugi pod znakiem edukacjiZobacz fotorelację

Drugi dzień targów upłynął pod znakiem wydarzeń szkoleniowo – edukacyjnych, skierowanych do branży poligraficznej. Jednym z nich była III Konferencja Edukacyjna pt. „Technologie Cyfrowe w  procesach poligraficznych”, prowadzona przez Jacka Hamerlińskiego, uznanego doradcę poligraficznego. Omawiane tam tematy dotyczyły spraw technicznych, takich jak m.in. postaci danych graficznych stosowanych w poligrafii, trendów w nowoczesnej przygotowalni fleksograficznej.

22.05.2013 | przeczytano: 1030 razy (komentarzy: 1)
Euro-Reklama i Poligrafia 2013: dzień pierwszy za namiZobacz fotorelację

Pierwszy dzień targów EURO – REKLAMA i jubileuszowych, bo obchodzących 40lecie targów POLIGRAFIA, zakończył się frekwencją na poziomie 2 tyś. profesjonalnych zwiedzających. Na stoiskach wystawców odbywały się rozmowy i prezentacje nowych technologii, a równoległe trwały wydarzenia przewidziane w programie targów.

22.05.2013 | przeczytano: 1094 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 185)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764