logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EuroPAP News: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Europejczycy ufają mediom tradycyjnym, boją się fake newsów

Obywatele unijnych państw najbardziej ufają tradycyjnym nadawcom oraz mediom drukowanym, także w wydaniu internetowym. Narażeni są na dezinformację; 28 proc. Europejczyków ocenia, że w ciągu ostatniego tygodnia często mieli styczność z fake newsami - wynika z najnowszego sondażu Eurobarometru.

15.07.2022 | przeczytano: 417 razy

63 proc. ankietowanych dziewcząt doświadczyło różnych form nękania w mediach społecznościowych. 38 proc. osób z niepełnosprawnościami padło ofiarą mowy nienawiści w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie – czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.

01.07.2022 | przeczytano: 402 razy
Think Tank PE: mowa nienawiści i dezinformacja są coraz częściej wykorzystywane w celach politycznych

Mowa nienawiści i dezinformacja są coraz częściej wykorzystywane w celach politycznych jako środki nasilające polaryzację społeczną - wynika z raportu Think Tanku Parlamentu Europejskiego. Eksperci zwrócili też uwagę na związek między modelem biznesowym mediów społecznościowych, a rozpowszechnianiem mowy nienawiści.

01.07.2022 | przeczytano: 435 razy
Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci

39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.

24.06.2022 | przeczytano: 461 razy

Unijne prawa i wolności oraz wartości europejskie powinny być respektowane w internecie w taki sam sposób, jak poza nim. Proponowana deklaracja praw i zasad cyfrowych ma też promować europejskie podejście do transformacji cyfrowej na arenie międzynarodowej - podkreślono w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.

24.06.2022 | przeczytano: 265 razy
Nowa strona internetowa PE wspiera Ukrainę

W piątek 11 marca ruszyła nowa strona internetowa Parlamentu Europejskiego poświęcona wszystkim działaniom podejmowanym przez UE w celu pomocy Ukrainie. Początkowo strona będzie dostępna jedynie w języku angielskim i ukraińskim, kolejne tłumaczenia będą sukcesywnie dodawane.

18.03.2022 | przeczytano: 584 razy
Unia chce być lepiej przygotowana do walki z obcą ingerencją i dezinformacją

Należy wprowadzić sankcje w związku z zagraniczną ingerencją i kampaniami dezinformacyjnymi, a władze krajowe powinny rozważyć cofnięcie licencji organizacjom rozpowszechniającym propagandę obcych państw – to niektóre z rekomendacji przyjętych przez komisję europarlamentu ds. walki z dezinformacją.

11.03.2022 | przeczytano: 346 razy
Rada UE zawiesiła działalność Sputnika i RT w Unii lub skierowaną do Unii

Rada UE wprowadziła w środę kolejne środki ograniczające wobec Rosji i w trybie pilnym zawiesiła działalność nadawczą prokremlowskich mediów Sputnik i RT w Unii Europejskiej lub skierowaną do odbiorców w Unii Europejskiej.

05.03.2022 | przeczytano: 394 razy
Marketing influencerski ma wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych

Marketing influencerski ma wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych. Dzieci i konsumenci z niskim wykształceniem lub o niskich dochodach są szczególnie podatni na tego typu praktyki. Ich ekspozycję na marketing influencerski zwiększyła pandemia - podkreślono w analizie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.

25.02.2022 | przeczytano: 1361 razy
Niemcy wygenerowały w ub. roku 25,1 proc. unijnego PKB, Polska - 3,9 proc.

W 2020 r. nieco ponad jedną czwartą unijnego PKB generowały Niemcy (25,1 proc.), następnie Francja (17,2 proc.) i Włochy (12,3 proc.), przed Hiszpanią (8,4 proc.) i Holandią (6,0 proc.). Polska w tym zestawieniu znalazła się na piątej pozycji, generując 3,9 proc. unijnego PKB – podał Eurostat.

27.12.2021 | przeczytano: 733 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764