logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – 3 nowe osoby w zespole

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.

26.09.2022 | przeczytano: 1054 razy
Awanse w Kamikaze – agencja rozwija zespół kreacji, powołuje dwie Creative Director

Kamikaze rozwija zespół kreacji w siedzibie w Warszawie oraz w Łodzi. W związku ze zmianami agencja stworzyła nowe stanowiska dyrektorów kreatywnych. Obejmą je: Agata Palmowska i Maja Sokół, które dotychczas pracowały jako Creative Lead.

07.03.2022 | przeczytano: 1034 razy
Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska z początkiem kwietnia br. weszły do zarządu Walk PR, spółki specjalizującej się w działaniach public relations należącej do Grupy Walk. W ramach trzyosobowego zarządu, z Agnieszką Bacińską, CEO Walk PR, będą odpowiadać za rozwój spółki w obszarach Corporate PR oraz Brand PR.

07.04.2021 | przeczytano: 961 razy
Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium

W poniedziałek 18 listopada rozpocznie się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski.

22.11.2019 | przeczytano: 909 razy
Bank Millennium i Eurobank już pod jedną marką

W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku otrzymali w ten sposób dostęp do pełnej oferty Banku Millennium. Warto podkreślić, że nadal mogą korzystać ze swoich dotychczasowych, funkcjonujących w dawnym eurobanku, produktów i usług.

15.11.2019 | przeczytano: 781 razy
Badania mediów: oczekiwania marketerów pozytywnie odebrane przez rynek

W ubiegłym tygodniu członkowie Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” odbyli dwa niezależne spotkania z MultiMOC oraz KRRiT. Ich celem było omówienie „Oczekiwań marketerów odnośnie jednoźródłowego badania mediów”. Oba ośrodki pracujące nad nowym briefem na badanie mediów uznały przygotowany przez marketerów dokument za cenny i co do zasady zbieżny z założeniami, które przyjmują w swoich pracach. Koalicja prowadzi teraz wewnętrzne rozmowy z nadawcami mediowymi mające na celu wypracowanie spójnych dla całego rynku postulatów dotyczących badań mediów.

04.11.2019 | przeczytano: 584 razy
Oczekiwania marketerów wobec nowego badania mediów

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji, podczas których przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.  

25.10.2019 | przeczytano: 717 razy
Porozumienie reklamodawców pracuje nad nowym badaniem mediów

Na rynku powstała Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań”, która jest największym do tej pory porozumieniem reklamodawców w Polsce. Jej członkowie uczestniczą w rozmowach dotyczących nowego systemu badań mediów. Jednym z kluczowych elementów poprawy tego systemu jest uwzględnienie w nim wymagań marketerów, dlatego koalicja rozpoczęła pracę nad ich sformułowaniem. Następnie przedstawi je innym interesariuszom tego projektu: tworzącym swoją wizję badania KRRiT oraz pracującym niezależnie nadawcom mediowym.

09.09.2019 | przeczytano: 614 razy
Eurobank podsumowuje akcję „Krew jest dobra”

eurobank wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu  przeprowadził akcję „Krew jest dobra”. W ciągu 7 miesięcy, prawie 7 tysięcy osób oddało łącznie 3 091 050 ml krwi. Co ważne – już jednorazowe oddanie krwi (450 ml) może uratować życie nawet 3 osobom.

26.07.2019 | przeczytano: 1114 razy

384 400 km - taki dystans zamierzają pokonać pracownicy eurobanku oraz Grupy Banku Millennium, uprawiając 35 dyscyplin sportowych. Wszystko po to, by zebrane kilometry zamienić na pieniądze, a następnie przeznaczyć je na wsparcie ważnych celów charytatywnych.

09.05.2019 | przeczytano: 435 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764