logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Search Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34

Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.

29.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 425 razy
Harbingers podsumowuje 2022 rok

Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań, ale e-commerce #GameChangers udało się te przeszkody przekuć w sukcesy!

16.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 696 razy

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.

06.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 621 razy
15 lat współpracy Bluerank i Rainbow Tours

Mija 15 lat od kiedy Bluerank, agencja marketingu internetowego, rozpoczęła współpracę z Rainbow Tours, jednym z największych tour operatorów w Polsce. Firmy zgodnie podkreślają, że kluczowe dla utrzymania długoterminowej relacji są kompetencje, nieustanny rozwój i wspomniane już w tytule partnerstwo.

06.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 1124 razy

26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!

03.06.2022 | Konkursy | przeczytano: 740 razy

PromoTraffic wiąże się umową z marką Flügger. Agencja digitalowa zajmie się m.in. obsługą kampanii Google Ads, reklamą programmatic oraz zadaniami z zakresu content marketingu. Cel? Podkreślenie obecności producenta farb na polskim rynku.

24.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 580 razy

PromoTraffic zajmie się obsługą kampanii Google Ads, reklamą programmatic oraz zadaniami z zakresu SEO, dla polskiej marki 4FIZJO. Celem jest nie tylko budowa pozycji firmy produkującej sprzęt sportowy oraz akcesoria do fizjoterapii na polskim rynku, ale też zagraniczna ekspansja. 4FIZJO, to polska firma produkująca sprzęt sportowy oraz akcesoria do fizjoterapii. – Misją naszej firmy jest krzewienie zdrowego trybu życia oraz szeroko pojętej profilaktyki chorób poprzez dostarczanie produktów ułatwiających i przyspieszających powrót do sprawności i formy – Mateusz Oniśk, co-founder 4FIZJO.

28.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 525 razy

W finale prestiżowego konkursu European Search Awards są m.in. projekty Bluerank realizowane z Partnerami: Rainbow Tours, Mitsubishi Motors i Fundacją DKMS. Łącznie polskie agencje marketingowe mają 47 szans na nagrody główne, oprócz Bluerank jeszcze jedna zdobyła 11 nominacji

05.04.2022 | Konkursy | przeczytano: 758 razy
Trzy nagrody dla bloga Orange

Jurorzy aż trzech branżowych konkursów docenili i nagrodzili innowacyjną strategię i wyniki biznesowe prowadzonego przez Orange bloga o charakterze poradnikowym. W trakcie roku zanotował on 280% więcej kliknięć z wyników organicznych oraz ponad 770% więcej sesji. Projekt jest realizowany we współpracy z agencją Bluerank.

12.07.2021 | Konkursy | przeczytano: 634 razy

Agencja Up&More zdobyła 2 nagrody w prestiżowym konkursie European Search Awards 2021.

28.05.2021 | Konkursy | przeczytano: 310 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764