W tegorocznych wyborach do Parlamentu Europejskiego głosować będzie nawet 400 milionów obywateli i obywatelek. W tak istotnym czasie, kiedy dostęp do wiarygodnych informacji jest jedną z kluczowych kwestii, Google i YouTube – wraz z Europejskim Instytutem Uniwersyteckim i Fundacją Calouste Gulbenkiana, z którymi wspieramy Europejski Fundusz Mediów i Informacji – organizują wydarzenie „Fighting Misinformation Online: Elections 2024”. Inicjatywa poświęcona zwalczaniu dezinformacji w internecie w kontekście wyborów gromadzi ekspertów związanych ze społeczeństwem obywatelskim, instytucjami państwowymi, środowiskami akademickimi i organizacjami branżowymi.
26.03.2024 | przeczytano: 226 razyPrezeska Fundacji Gazety Wyborczej oraz szefowa partnerstw dziennika Joanna Krawczyk została członkinią zarządu Europejskiego Funduszu Mediów i Informacji (European Media and Information Fund). Organizacja te wspiera projekty europejskich redakcji i innych podmiotów w obszarze walki z dezinformacją oraz edukacją medialną.
29.04.2022 | przeczytano: 700 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |