logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurozet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 200
Grupa Agora zmienia zarządy Wyborczej i Eurozetu

Grupa Agora wprowadza zmiany w zarządach swoich dwóch kluczowych obszarów mediowych – Wyborczej i Grupy Eurozet. Dotychczasowi prezesi spółek przechodzą do nowych rad nadzorczych, oddając stery operacyjne doświadczonym menedżerom z wewnątrz organizacji. To kolejny etap procesu dostosowywania modelu zarządzania do skali i różnorodności Grupy. 

16.06.2025 | Personalia | przeczytano: 354 razy
Szymon Majewski z programem w Radiu ZET

„Przebojowa lista wydarzeń tygodnia” to nowy satyryczny program Szymona Majewskiego, który pojawi się na antenie Radia ZET w niedzielne przedpołudnia.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 340 razy
Radio 357 w ofercie One Audio Grupy Eurozet

Grupa Eurozet została ekskluzywnym partnerem sprzedażowym Radia 357. Obecnie zakup powierzchni digital audio w streamingu największego radia internetowego w Polsce możliwy jest wyłącznie w ramach oferty One Audio.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 338 razy
Nowi redaktorzy wydań w Radiu ZET

Idalia Tomczak została nową redaktorką wydań Wiadomości Radia ZET. W połowie czerwca br. do zespołu informacji stacji dołączy również Rafał Piech, który obejmie to samo stanowisko i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i czytanie wiadomości.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 330 razy
Grupa Agora z ofertą One Digital

Agora, najbardziej zasięgowa grupa mediowa w Polsce, odpowiada na potrzeby rynku reklamowego i prezentuje One Digital – nowoczesną, kompleksową ofertę dla marek, które chcą skutecznie docierać do odbiorców w wielu kanałach jednocześnie. To wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę największych marek medialnych w kraju w jeden spójny produkt reklamowy. 

04.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 460 razy
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową

Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.

23.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 459 razy
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki prasowe oraz reklama kinowa.   

19.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 253 razy
„Słuchaj razem z nami” – kampania Radia ZET

 

Radio ZET rusza z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Słuchaj razem z nami”. Kompleksowe działania komunikacyjne 360° obejmą telewizję, sieci kin, prasę, outdoor, internet oraz media społecznościowe. Kampanii towarzyszy również zabawa antenowa. 

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 299 razy
Urządzenia do domu i usługi dodatkowe w kampanii PGNiG

PGNiG Obrót Detaliczny, spółka z Grupy Orlen, rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest promocja produktów dodatkowych zapewniających komfort w domu, m.in. kotłów, płyt gazowych i podgrzewaczy wody. W maju i czerwcu reklamy pojawią się na nośnikach OOH, w radiu, prasie regionalnej i branżowej oraz kanałach digital.

08.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 405 razy
Kongres WNMC2025: Grupy Agora w debacie o przyszłości mediów 

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych (WNMC) w Krakowie w tym roku skoncentruje się na najważniejszych wyzwaniach stojących przed mediami: przyszłości dziennikarstwa w dobie sztucznej inteligencji, odbudowie zaufania społecznego do tradycyjnych źródeł informacji, strategiach walki z dezinformacją oraz transformacji cyfrowej modeli biznesowych.  

29.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 291 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 200)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764