logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Lampart: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 727 razy
PLL Lot z kampanią wizerunkową

15 września 2023 ruszyła kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem Ważne, z kim podróżujesz. Nową platformę komunikacji  zrealizowała agencja GREY Group Poland. Kampania jest odzwierciedleniem wartości i dziedzictwa PLL LOT, a także podkreśleniem znaczenia wielopokoleniowości doświadczeń z marką.

19.09.2023 | przeczytano: 731 razy
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia

Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.

26.11.2021 | przeczytano: 905 razy
Ewa Lampart odchodzi z Grupy ZPR Media

Ewa Lampart – Dyrektor Generalna Grupy Super Express zdecydowała się odejść z firmy po 12 latach pracy.

26.11.2021 | przeczytano: 677 razy
Wydawnictwo Lekkie – nowa marka w Grupie ZPR Media

W sierpniu w ramach należącej do Grupy ZPR Media spółki Time SA powstała nowa marka – Wydawnictwo Lekkie, które ma specjalizować się w literaturze o charakterze rozrywkowym, kierowanej przede wszystkim do czytelniczek szukających lekkiej, beztroskiej, relaksującej lektury.

02.09.2021 | przeczytano: 897 razy (komentarzy: 5)

Czołowi polscy wydawcy prasowi omówili zagadnienia związane z procesem transformacji cyfrowej mediów oraz wyzwaniami jakie przed nimi stoją. Dyskusja odbyła się podczas drugiej edycji konferencji online "Cyfrowa gospodarka - digitalizacja biznesu".

01.10.2020 | przeczytano: 412 razy
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji

Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.

03.07.2020 | przeczytano: 1085 razy
Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto

Treści lokalne ukazują się pod marką Eska Info i aktualizowane są na bieżąco przez reporterów z całego kraju. Szefem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.

15.07.2019 | przeczytano: 693 razy

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo oferują Partnerom oraz Klientom możliwość realizacji nowoczesnych działań z zakresu performance marketingu.

12.04.2019 | przeczytano: 354 razy
FOKUS TV startuje z kampanią wizerunkową

Po dwóch tygodniach kampanii taktycznej, promującej wybrane programy z ramówki, telewizja FOKUS TV przeszła do kolejnego etapu – kampanii wizerunkowej, skupiającej się na pokazaniu atrybutów stacji.

17.07.2014 | przeczytano: 1115 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764