logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewesa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Kampania Pepsi: Thirsty for more

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.

18.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 537 razy
Nowa kampania Pepsi – „Psst! Czas na film”

W ramach swoich działań komunikacyjnych marka proponuje nowe okazje do podążania za smakiem Pepsi. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych.

21.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1011 razy
Nowa letnia kampania Pepsi zachęca do sięgania po więcej

Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem: „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych i znakomitego smaku Pepsi. Celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami. Kampania, obejmująca kreacje w TV oraz mediach społecznościowych, potrwa przez całe lato.

06.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 561 razy
Instrukcje bezpieczeństwa wcale nie muszą być nudne

Informowanie i przypominanie o tym, jak zachować bezpieczeństwo w czasie pandemii nie musi być nudne. Centrum Handlowe Blue City przygotowało instruktaż przypominający ten, który oglądamy na pokładzie samolotów w wykonaniu stewardess.  

08.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 1038 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

11.07.2019 | Z rynku | przeczytano: 1057 razy
Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

03.07.2019 | Z rynku | przeczytano: 3181 razy
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy

Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.

25.06.2019 | Z rynku | przeczytano: 639 razy
Rusza kultowe Wyzwanie Smaku Pepsi 2018

Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi – legendarną akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten napój, który bardziej im smakuje. Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. Gorącą atmosferę podczas wydarzeń dodatkowo podkręcą znani influencerzy Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni, którzy sprawdzą jakich wyborów dokonują Polacy. Razem będą szukać smaków lata 2018.

03.07.2018 | Z rynku | przeczytano: 1767 razy
Lemon Lemon od 7up z silnym wsparciem marketingowym

W kwietniu br. ruszyły szeroko zakrojone działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP. To zupełnie nowa lemoniada z bąbelkami od PepsiCo, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.

14.05.2018 | Z rynku | przeczytano: 855 razy
Mixx Awards 2016: Pełna lista nagrodzonych

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Najwięcej nagród zdobyły kampanie Allegro, Orange, Carrefour, H&M, łap jaja, Nie chcę być strażakiem, SOS Wioski Dziecięce i Theraflu Thermoscanner. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s, zaś tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, Wiceprezes i Partnera Zarządzający Deloitte Digital Central Europe.

07.12.2016 | Konkursy | przeczytano: 1121 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764