logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expansja Advertising: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021

Rozstrzygnięto IV odsłonę konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wspierającego młodych, choć niekoniecznie metryką, twórców. Akcja adresowana do pasjonatów grafiki, designu oraz projektowania, cieszy się dużym uznaniem w środowisku artystów, zarówno wśród profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku zgłoszono niemal 2400 interpretacji wskazanego tematu!

02.06.2021 | przeczytano: 1093 razy

Wystartowała IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tematem przewodnim bieżącej odsłony projektu jest sztuka łączenia, którą marka Śliwka Nałęczowska skutecznie realizuje od początku swojego istnienia. W tym roku pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na T-shirt, będący twórczą interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce.

26.03.2021 | przeczytano: 601 razy
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska

Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.

26.05.2020 | przeczytano: 888 razy
III edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska wystartowała

Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski,  Beata Śliwińska „Barrakuz” i prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Projekty można przesyłać od 1 lutego do 31 marca br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody finansowe i zestawy pralin. Najlepsze plakaty będzie można podziwiać jesienią w przestrzeni miejskiej. Patronat merytoryczny nad akcją objęła warszawska ASP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Wsparcie medialne zapewniają patroni:  GRAFMAG, OOH Magazine i serwis polki.pl.

07.02.2020 | przeczytano: 1247 razy
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.

17.04.2019 | przeczytano: 2018 razy
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.

01.02.2019 | przeczytano: 1634 razy
I edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomartZobacz fotorelację

Za nami Gala finałowa Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt, która odbyła się 14 marca 2015 roku w Katowicach w Galerii Rondo Sztuki. Podczas wieczoru odbyło się uroczyste rozdanie statuetek ZoomArt oraz wyróżnień. Goście Gali mogli podziwiać wszystkie kalendarze uczestniczące w Konkursie oraz wystawy towarzyszące.

19.03.2015 | przeczytano: 3369 razy (komentarzy: 22)
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764