logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expresso: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

"Gazeta Wyborcza" zdobyła kolejne, prestiżowe wyróżnienia branżowe - tym razem za najlepiej zaprojektowane okładki. Jury konkursu European Newspaper Awards przyznało zespołowi dziennika aż 6 nagród w 2 kategoriach, doceniając wyjątkowe, graficzne projekty 'Wyborczej".

17.12.2021 | przeczytano: 438 razy
Nowi eksperci w zespole Locomotive

Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.

20.01.2020 | przeczytano: 1293 razy
Change Serviceplan z nową kampanią marki Biotebal

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), po wygranym przetargu przygotowała nową kampanię reklamową produktów marki Biotebal, które pomagają przeciwdziałać wypadaniu włosów, spowodowanemu niedoborem biotyny. W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe prezentujące szampon i odżywkę o potwierdzonej skuteczności działania oraz lek w postaci wygodnych do stosowania tabletek. Change Serviceplan opracował kampanię w taki sposób, by wyróżniała się spośród innych. W tym celu wykorzystano koncept kreatywny polegający na wprowadzeniu postaci trychologa oraz fryzjerki wysłuchującej problemów z włosami swoich pacjentek.

16.05.2018 | przeczytano: 2709 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Finał kampanii „Przemoc wobec kobiet w sieci”

Projekt poruszający problem cyberprzemocy wobec kobiet, prowadzony przez Helsińską Fundację Praw Człowieka, miał finał 12 grudnia na warszawskim festiwalu WATCH DOCS. Zakończył go premierowy pokaz spotu „Niepokonana” przygotowanego przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi IS oraz studio produkcyjne TANK, które niekomercyjnie wsparły projekt.

13.12.2017 | przeczytano: 666 razy
Polymus dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Jest to kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego  i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Tym razem komunikat skierowany jest do młodych kierowców w wieku 18 - 24 lat, którzy według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.

31.08.2017 | przeczytano: 537 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764