logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extend Vision: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Extend Vision zmienia logo, ale nie zmienia pasji i zaangażowania

Firma Extend Vision Sp. z o.o. ma zaszczyt ogłosić, że po intensywnych przygotowaniach i starannym planowaniu, prezentuje swój odświeżony wizerunek marki - nowe logo. Ten krok jest ważnym etapem w rozwoju firmy i dostosowaniu do zmieniających się potrzeb oraz oczekiwań klientów.

04.11.2023 | przeczytano: 771 razy
Targi.Taktyka.Okazja –  1. urodziny gry o tematyce targowej

Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.

23.04.2018 | przeczytano: 1047 razy
Ekspozycja Roku 2017: I miejsce dla Extend Vision

W ubiegły piątek, 23 marca 2018, podczas gali MP Power Awards miało miejsce uroczyste wręczenie nagród w konkursie Ekspozycja Roku 2017.

28.03.2018 | przeczytano: 2825 razy (komentarzy: 4)
46. Edycja Standout. ITM Polska 2017 - Głosowanie

9 czerwca br. zakończyły się w Poznaniu targi ITM Polska 2017, Modernlog 2017, 3D Solutions 2017 i Subcontracting 2017. Blisko 1000 wystawców z 27 krajów, 17 893 zwiedzających. W ciągu czterech dni targów można było zobaczyć najnowocześniejsze maszyny, innowacyjne rozwiązania implementowane na grunt przemysłu oraz spotkać tuzy polskiej i światowej branży przemysłowej.

15.06.2017 | przeczytano: 1730 razy
Targi. Taktyka. Okazja – powstała pierwsza gra planszowa o tematyce targowej

Targi od lat są idealną okazja do tego, by błyskawicznie poznać rynkowe nowości i nawiązać bezcenne kontakty. Teraz stały się także tematem planszowych rozgrywek. Krakowska firma Extend Vision stworzyła pierwszą na rynku grę „Targi. Taktyka. Okazja”, w której głównym polem zmagań jest… hala targowa.

26.05.2017 | przeczytano: 591 razy
Logo Extend Vision wybrane

Uprzejmie informujemy, że konkurs na logotyp firmy Extend Vision, ogłoszony 16 stycznia 2017 roku we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej, został rozstrzygnięty.

07.03.2017 | przeczytano: 924 razy
Konkurs na logo dla firmy Extend Vision

Znasz aktualne trendy panujące w brandingu? Profesjonalne pogramy graficzne nie mają przed Tobą tajemnic? Masz pomysł, jak zawrzeć najważniejsze wartości charakteryzujące markę w jednym znaku graficznym? Weź udział w konkursie i zaprojektuj logotyp dla firmy Extend Vision – lidera w projektowaniu profesjonalnej zabudowy targowej.

17.01.2017 | przeczytano: 1671 razy (komentarzy: 14)
Mellow Drukarnia zwycięzcą konkursu Standout Remadays 2014

25 lutego poznaliśmy zwyciezców 13. edycji konkursu StandOUT RemaDays 2014. Konkurs promuje firmy, które stworzyły ciekawe kreacje wystawiennicze. Zwycięzcą zostało stoisko firmy Mellow Drukarnia. W konkursie oddano łącznie 1 793 głosy.

01.03.2014 | przeczytano: 2379 razy

Wyświetlacze Litefast 3600, reklamowe budki telefoniczne, wielkoformatowy druk 3D, profesjonalne ekrany LED z najmniejszym na świecie pixelem, najnowsze nośniki elektroniczne, systemy digital merchandising, podłogi interaktywne i najnowsze rozwiązania w dziedzinie reklamy POS oraz wizualnych systemów wsparcia sprzedaży. Oto niektóre z nowości, jakie zaprezentują wystawcy styczniowych targów OUTDOOR&MEDIA EXPO.

30.11.2007 | przeczytano: 1582 razy
Zwycięzcy konkursu SuperstarPOLAND 2007

28 marca, drugiego dnia targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu SuperstarPOLAND 2007. Po raz drugi w Poznaniu najlepsze ekspozytory POS oceniło grono ekspertów, wyłaniając zwycięzców w kilku kategoriach.

01.04.2007 | przeczytano: 1407 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764