logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

F-Secure: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Teksty generowane przez AI zagrożeniem dla użytkowników?

Powszechny dostęp do modeli SI, które w kilka sekund dostarczają tekst brzmiący jak napisany przez człowieka to punkt zwrotny w ewolucji cyberzagrożeń. Seria eksperymentów przeprowadzonych przez ekspertów WithSecure (dawniej F-Secure Business) przy użyciu GPT-3 wskazuje, że modele językowe wykorzystujące sztuczną inteligencję umożliwiają cyberprzestępcom zwiększanie skuteczności komunikacji będącej częścią ataku.

20.01.2023 | przeczytano: 989 razy
Sarota PR z obsługą Withsecure

Fińska firma z branży cyberbezpieczeństwa – WithSecure – wybrała agencję SAROTA PR do prowadzenia działań media relations w Polsce.

20.09.2022 | przeczytano: 719 razy
Brexit wspierany na Twitterze przez skrajnie prawicowe konta spoza Wielkiej Brytanii

Analiza 24 milionów tweetów na temat Brexitu przeprowadzona przez badaczy z firmy F-Secure wykazała próby ingerowania w debatę ze strony skrajnie prawicowych kont spoza Wielkiej Brytanii. Ich celem było wzmocnienie nastrojów wspierających wyjście Brytyjczyków z Unii Europejskiej.

18.03.2019 | przeczytano: 404 razy
Dane to nowa ropa naftowa

Zachowanie prywatności w sieci to prawdziwe wyzwanie w dobie wszechobecnych mediów społecznościowych i towarzyszących nam coraz częściej urządzeń z kategorii Internetu rzeczy. Wrto zwrócić uwagę na kwestie gromadzenia i monetyzowania przez firmy prywatnych informacji na temat użytkowników.

30.01.2017 | przeczytano: 672 razy
Grupa On Board Think Kong powiększa grono specjalistów

W październiku do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyli Maciej Parol, obejmując stanowisko Senior Consultanta oraz Tomasz Liwacz, Social Media Consultant.

20.10.2016 | przeczytano: 629 razy
Euro 2016: Serwisy streamingowe wirusową pułapką na kibiców

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2016 okazały się doskonałą okazją do wzmożonej działalności cyberprzestępców. Polscy użytkownicy zostali w szczególny sposób dotknięci, ponieważ intensywnie poszukiwali w sieci kanałów streamujących transmisje meczów. Przestępcy wykorzystali zainfekowane reklamy (tzw. Malvertising) do rozprzestrzeniania wirusa (typu Exploit Kit) o nazwie Magnitude.

29.07.2016 | przeczytano: 616 razy
Kampania Value Media dla Netii nagrodzona na Species 015

Podczas konferencji telekomunikacyjnej SPECIES 015, nagrodę za innowacyjność dostała kampania digitalowa NETII, za której realizację odpowiadał dom mediowy Value Media (Group One).

18.06.2015 | przeczytano: 843 razy
Kampania personalizowanego video Laurens Coster dla Netii

Laurens Coster, agencja marketingu personalizowanego, przygotowała kampanię video dla klientów Netii. Siedemdziesięciopięciosekundowy film, wygenerowany indywidualnie dla każdego odbiorcy, został przygotowany w ramach promocji usługi Bezpieczny Internet Premium – oferującej abonament na użytkowanie najwyższej klasy zabezpieczenia antywirusowego F-Secure.

09.04.2014 | przeczytano: 696 razy

Pochodzący z Austrii haker o pseudonimie „Second Part To Hell” napisał kilka programów, które mogą być określane mianem pierwszych wirusów dla najnowszego „dziecka” Microsoftu. Robaki wykorzystują luki w nowej linii poleceń systemu Vista, nazwanej Monad.

07.08.2005 | przeczytano: 573 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764