logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

F11: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Fujifilm przedstawia obiektywy typu tilt-shift dla serii GFX

Koncern FUJIFILM Corporation z przyjemnością informuje o wprowadzeniu do sprzedaży dwóch modeli obiektywów typu tilt-shift (z możliwością korekcji perspektywy): „FUJINON GF30mmF5.6 T/S” (dalej zwanego GF30mmF5.6 T/S), który zadebiutuje w październiku 2023 r. i obiektywu typu tilt-shift do makrofotografii “FUJINON GF110mmF5.6 T/S Macro” (GF110mmF5.6 T/S Macro), którego premiera została zaplanowana na listopad 2023 r. Obydwa nowe obiektywy tilt-shift dołączą do linii szkieł GF, to jest wymiennych obiektywów przeznaczonych do bezlusterkowych aparatów cyfrowych Fujifilm serii GFX, wyposażonych w matrycę światłoczułą średniego formatu*1 o powierzchni obrazowania w przybliżeniu 1,7 razy większą niż matryca formatu pełnej klatki 35 mm.

15.09.2023 | przeczytano: 803 razy
Epson wspiera Kato Urban Corner

Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.

28.06.2022 | przeczytano: 639 razy
Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską

„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego.

01.02.2021 | przeczytano: 671 razy
Dwa miesiące funkcjonowania Programu Qualid

W październiku 2020 r. IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z najlepszymi ekspertami rynku, zainaugurowało autorski Program poprawy jakości QUALID. Jego premiera miała miejsce podczas czternastej edycji Forum IAB. Dwa miesiące po oficjalnej prezentacji sygnatariuszami Programu jest już 18 firm, a 10 z nich pretenduje do zdobycia całościowej odznaki QUALID GOLD.

14.12.2020 | przeczytano: 758 razy

W skład grup roboczych IAB Polska wchodzą eksperci naszych firm członkowskich. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu tworzymy zaplecze merytoryczne naszej organizacji. Jesień to zawsze początek prac grup roboczych w nowym sezonie. Kto będzie przewodził poszczególnym grupom i czym będą się zajmować przez najbliższy rok? Sprawdźcie w naszym artykule.

27.11.2020 | przeczytano: 588 razy

Agencja F11 realizuje kampanię digital dla marki hi hybrid (Nesperta) na rynku hiszpańskim.  hi hybrid to młodzieżowa marka lakierów hybrydowych do stosowania w domu, obecna na rynku polskim i wybranych rynkach europejskich od 2017 roku.

22.10.2020 | przeczytano: 371 razy
Premierowy w Polsce pokaz nowego rozwiązania Konica Minolta Accuriowide 200

Po raz pierwszy w Polsce - podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw - Konica Minolta zaprezentuje swój nowy innowacyjny system do druku przemysłowego – AccurioWide 200.

10.02.2020 | przeczytano: 953 razy
Agnieszka Radwańska nową ambasadorką marki Wasa

Marka Wasa, będąca częścią portfolio firmy Barilla, krajowy lider sprzedaży pieczywa chrupkiego, ogłosiła nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką w historii i zarazem jedną z najbardziej rozpoznawalnych globalnie przedstawicielek rodzimego sportu – Agnieszką Radwańską. Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z udziałem nowej ambasadorki rozpoczną się 7 lutego. Działania będą realizowane przede wszystkim w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.

06.02.2020 | przeczytano: 819 razy
Konica Minolta na targach Remadays Warsaw 2020

Nowy w ofercie Konica Minolta wielkoformatowy ploter inkjetowy AccurioWide 200 oraz znane już z rynku urządzenie do lakierowania MGI Jetvarnish 3DS to dwa przemysłowe rozwiązania, jakie firma przygotowuje z myślą o zwiedzających tegoroczne targi RemaDays Warsaw 2020. Wydarzenie odbędzie się w dniach 12-14 lutego w halach wystawienniczych Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie k. Warszawy, a Konica Minolta będzie na nim obecna na stoisku (numer F11 w hali F) firmy DKS – jej wieloletniego partnera biznesowego i dystrybutora rozwiązań tej marki. W „kosmicznej” scenerii, pod hasłem „Print Evolution Journey”, goście targowi zostaną zabrani w  swoistą „podróż”, nawiązującą  do historii i ewolucji druku. Jej końcowym „przystankiem” będą prezentacje możliwości oferowanych przez obie prezentowane maszyny.

24.01.2020 | przeczytano: 1293 razy
DKS – „Print Evolution Journey”, premiery i znane rozwiązania na Remadays

Dwie nowe, przemysłowe maszyny Konica Minolta: AccurioWide 200 - dedykowana zadrukowywaniu podłoży giętkich i sztywnych o szerokości do 2m, której pokazy będą premierowymi w Polsce, a także MGI Jetvarnish 3D - znana już i ceniona przez rynek maszyna do lakierowania 3D, która dołącza do oferty firmy DKS będą m.in. prezentowane podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2020 przez tę firmę, będącą multibrandowym dostawcą rozwiązań dla poligrafii i reklamy. Wydarzenie odbywać się będzie w dniach od 12 do 14 lutego br. w centrum Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Na stoisku firmy DKS (numer F11 w hali F), w „kosmicznej” scenerii przygotowanej wspólnie z Konica Minolta Business Solutions Polska, prezentowane będą wyżej wymienione urządzenia, a także inne z bogatej oferty DKS. Goście odwiedzający tę prezentację zostaną „zabrani w podróż”, która będzie nawiązywała do historii i ewolucji druku, stąd hasło przewodnie obecności na tej imprezie: „Print Evolution Journey”.

20.01.2020 | przeczytano: 925 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764