logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

F25: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 88
Rocketjobs.pl w nowej kampanii edukuje pracodawców

RocketJobs.pl, jobboard dla pracowników umysłowych, zapytał swoich użytkowników jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Jak pisać SPOKO ogłoszenia o pracę? Jej główną osią jest spot video pokazujący zdenerwowanie kandydatki na widok NIESPOKO oferty pracy.

29.11.2022 | przeczytano: 279 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 308 razy

Sebastian Kraszewski z KicksterTV za film „Czołg T-72 – Kickster MotoPoznaFca” dostał nagrodę widzów w konkursie Grand Video Awards dla najbardziej kreatywnych twórców wideo w sieci. Jury przyznało też statuetki zwycięzcom dziewięciu kategorii konkursowych. Gala odbyła się w czwartek, 13 października, wieczorem w warszawskim kinie „Luna”.

14.10.2022 | przeczytano: 260 razy

15-osobowe jury nominowało 53 filmy do finału konkursu Grand Video Awards 2022. Od 4 października startuje głosowanie widzów, którzy mogą oddać głos na jeden ze wszystkich nominowanych materiałów. Zwycięzca internetowego głosowania otrzyma Nagrodę Widzów.

13.10.2022 | przeczytano: 233 razy

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?” - takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”, w którym główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli – Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.

13.10.2022 | przeczytano: 158 razy
Marka Febrisan w nowej kampanii reklamowej przywraca spokój i naturalny rytm

Marka Febrisan, należąca do portfolio Orifarm Healthcare, otworzyła sezon jesienny nową kampanią reklamową, która ruszyła 3 października. W kampanii, będącej równolegle launchem nowego pozycjonowania, marka przywraca spokój bohaterom, w których życie wdarł się chaos spowodowany przeziębieniem i grypą.

12.10.2022 | przeczytano: 394 razy

Głośna seria filmów #Rozmowyopracy w formie video-wywiadów z przedstawicielami pokolenia Z została nagrodzona brązem w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Dzięki wyróżnieniu jobboardu głos generacji Z wybrzmiał ponownie: Jaka jest przyszłość rynku pracy? Co zmienią na nim Zetki? Wyróżniona kreacja oczami prawdziwych bohaterów ukazuje najistotniejsze kwestie związane ze współczesnym środowiskiem zawodowym.

11.10.2022 | przeczytano: 278 razy
Misje do ogarnięcia – nowa kampania Betclic

Jeden z czołowych legalnych bukmacherów rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową „Misje do ogarnięcia”. Tym razem w nietypowej dla zakładów bukmacherskich formie, chce promować nowy produkt marki – Misje.

31.08.2022 | przeczytano: 566 razy
Nowy supermarket online zaprasza do swojego świata w kampanii reklamowej

Supermarket online delio to nowy ważny gracz w sektorze e-commerce. W maju uruchamia pierwszą kampanię, pozycjonującą markę jako najszybszy supermarket w sieci z ponad 5 tysiącami produktów i dostawą już nawet w godzinę. W ramach kampanii „Kupuj szybko, żyj wolno” kusi klientów zniżkami aż do 200 zł.

20.05.2022 | przeczytano: 370 razy
Rocketjobs.pl w kolejnych spotach kampanii o Generacji Z pokazuje jak młodzi ludzie postrzegają równość w pracy

Rocketjobs.pl wyemitowało kolejne spoty w ramach kampanii o Generacji Z. Tym razem twórcy portalu pracy przyszłości nawiązują odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT w środowisku pracy. Poprzednie dwa video na YT obejrzało ponad 300 tys. widzów.  Inicjatywie towarzyszy duża kampania bannerowa w Gazeta.pl.

04.04.2022 | przeczytano: 529 razy (komentarzy: 1)
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 88)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764