logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FANO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Rebranding piwa Cornelius - nowe etykiety

Cornelius – marka piwa z portfolio Browaru Piotrków – wprowadza nowe etykiety na wszystkie warianty piwa Cornelius. Autorem ich projektów jest Studio Ikar. Nowe etykiety są częścią zmiany identyfikacji i wizerunku marki. Za wprowadzenie ich do komunikacji odpowiada agencja reklamowa FENO, która kontynuuje obsługę piwa Cornelius rozpoczętą po wygranym przetargu w 2021 roku – zgodnie z wypracowaną wtedy strategią komunikacji CHILL NIEJEDNO MA IMIĘ.

26.07.2022 | przeczytano: 362 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
14. Targi Packaging Innovations: podsumowanie

Czas na targach płynie szybciej – to jedno z najczęściej powtarzanych zdań podczas 14. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations, które w dniach 31.05-01.06. odbyły się w EXPO XXI Warszawa. Słowa te nie dziwią, bowiem program wydarzenia był bardzo szeroki. Oprócz wystawy targowej składały się na niego liczne warsztaty i prezentacje w strefie workShops, spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta i towarzysząca targom konferencja Packaging [R]evolution.

30.06.2022 | przeczytano: 547 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Fano inwestuje w technologię fleksograficzną Mark Andy

We wrześniu br. park sprzętowy drukarni etykietowej FANO został wzbogacony o nową, 13-calową maszynę fleksograficzną Evolution Series E3 firmy Mark Andy. To już kolejne rozwiązanie amerykańskiego producenta zakupione przez to warszawskie przedsiębiorstwo. Maszyna Evolution Series E3, wyposażona m.in. w osiem zespołów drukujących, stację do foliowania na zimno, sztancę oraz suszenie UV, będzie tu wykorzystywana głównie do drukowania wysoko przetworzonych etykiet samoprzylepnych. Tym samym dwie wcześniej zakupione od Mark Andy maszyny Performance Series P5 będą mogły być w większym stopniu dedykowane zadrukowywaniu laminatów saszetkowych i etykiet typu shrink sleeve, których udział w produkcji drukarni systematycznie rośnie.

15.11.2021 | przeczytano: 1313 razy

Polska Izba Fleksografów została patronem medialnym 5. Festiwalu Marketingu i Druku. Członkowie Izby mogą skorzystać ze specjalnej oferty na powierzchnię wystawienniczą (30% rabatu) oraz działań redakcyjnych na łamach OOH magazine.

30.07.2013 | przeczytano: 838 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764