logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FCB Bridge2fun: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Nowa kampania Lipton Ice Tea Green

Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama.

02.07.2019 | przeczytano: 2264 razy
Nowa kampania dla USP Zdrowie od FCB Bridge2fun

Pod hasłem „Estabiom. Dba o mikrobiom Twojego dziecka” wystartowała kampania reklamowa preparatów Estabiom Pregna, Baby i Junior z portfolio USP Zdrowie. Za jej przygotowanie odpowiada agencja FCBBridge2Fun.

01.03.2019 | przeczytano: 1594 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Katarzyna Szewczuk nową dyrektorką zarządzającą FCB Bridge2fun

Katarzyna Szewczuk z dniem 02 stycznia br. objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun.

02.01.2019 | przeczytano: 1144 razy
100 lat Polsko: Kampania reklamowa Onet.plZobacz wideo

Od 100 lat jesteśmy wolni i tylko od nas zależy czy będziemy się spierać, czy rozumieć - mówi do Polaków Onet w swojej najnowszej kampanii reklamowej pod tytułem “Sto lat Polsko” i zaprasza wszystkich bez względu na poglądy i przynależność polityczną, społeczną, czy religijną do spotkania na onet.pl.

18.07.2018 | przeczytano: 3223 razy
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak nowymi dyrektorkami kreatywnymi FCB Bridge2fun

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak z dniem 01 lipca br. obejmą stanowiska dyrektorek kreatywnych w FCB Bridge2Fun.

02.07.2018 | przeczytano: 1345 razy
Deloitte Digital nawiązuje współpracę z FCB Bridge2fun

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.

13.02.2018 | przeczytano: 798 razy

Grupa 4FUN Media poszerzyła swoje struktury o agencję FCB Warsaw stanowiącą na polskim rynku część sieci FCB - jednej z 10 największych międzynarodowych grup komunikacyjnych na świecie. Uzyskując w ten sposób afiliację sieci FCB, agencja funkcjonować będzie pod nazwą FCB Bridge2Fun. Dołączając do sieci o globalnym zasięgu, agencja zyskuje nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how. Pozwoli to umocnić rynkową pozycję i realizować nowe biznesowe wyzwania.

28.11.2017 | przeczytano: 919 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764